۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۴۷۰۷۲۵
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

9 دی زنگارهای سیاسی فتنه 88 را زدود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که ملت ایران با حضور خود امید فتنه گران خارجی را از بین برد، گفت: 9 دی زنگارهای سیاسی فتنه 88 را زدود و وظیفه شناسی ملت ایران را ثابت کرد.
حجت الاسلام لطف الله سپهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در آیین بزرگداشت روز بصیرت که پیش از ظهر امروز در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد، با تشکر از حضور مسؤولان و اقشار گوناگون مردم ابراز داشت: 9 دی روزی تاریخ ساز که در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز بیعت، اثبات ولایتمداری، بصیرت و آگاهی ملت ایران ثبت شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: خداوند را شاکریم که ملت ایران در 9 دی ثابت کرد در شرایط حساس از امم اسلام صدر اسلام و دوران امامت امیرمؤمنان(ع) و امام حسین(ع) نسبت به امامت، انقلاب اسلامی، رهبری، مرجعیت تشیع و ولایت فقیه وفادارتر و حضوری فعال دارد.

این مقام مسؤول با بیان این که 9 دی روز عمل ملت ایران به آیه «اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم» است، گفت: ملت ایران با خروش انقلابی خود سِیلی مبارک در کشور ایجاد و فتنه، نفاق و فتنه گران داخلی و امیدهای توطئه گران خارجی را از بین برد.

حجت الاسلام سپهر 9 دی را باران رحمتی دانست که پلشتی ها و زنگارهای سیاسی فتنه 88 را که قلب مؤمنان و رهبر معظم انقلاب آزرد با خروش ملت ایران غرق آب کرد.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب 9 دی را یوم الله و وظیفه شناسی ملت ایران و عمل صالحی برشمرد، اظهار داشت: حضور در صحنه 9 دی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب عملی صالح که ان شاالله مورد رضای خدا قرار گیرد و امیدوارم بصیرت، آگاهی و درایت انقلابی را برای استمرار انقلاب اسلامی و سپردن آن به دستان منجی عالم بشریت داشته باشیم./202/9456/ب1

ارسال نظرات