۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۴۷۰۶۹۲
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین:

9 دی سند حفظ آرمان های انقلاب است

حجت الاسلام اوتارخانی گفت: حماسه 9دی نشان دهنده این مسائل است که حفظ استقلال بمب اتم نیست و حماسه 9دی نمایان این است که تا تمام قطرات خون خود پای آرمان های انقلاب خواهند ماند.
حجت الاسلام عباس اوتارخانی

حجت الاسلام عباس اوتارخانی رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به گرامیداشت حماسه 9دی گفت: ملت ایران با پدیدار آمدن حماسه 9دی به همگان نشان دادند که ملت ایران همگان بیدار هستند و پشتوانه بیانات مقام معظم رهبری هستند و پیشوای خود را تنها نخواهند گذاشت.

حجت الاسلام اوتارخانی با اشاره به تأثیر حماسه 9دی در سرنوشت نظام اسلامی ابراز کرد: حماسه 9دی در تاریخ ملت ایران به‌عنوان حماسه ای تأثیر گزار به وجود آورد و با اشاره به اهمیت همین موضوع می‌توان گفت که فتنه گران با تحریک احساسات ملت ایران افکار عموم را مختل کردند اما ملت ولایی ایران اجازه دخالت بیشتر در مسائل داخلی کشور را به بیگانگان ندادند.

وی در ادامه با توجه به نقش حماسه 9دی در حفظ امنیت کشور بیان کرد: عامل اصلی مقاومت ملت ایران در برابر تحریم ها تنها آرمانهای 8سال دفاع مقدس است و انرژی هسته ای تنها مشکل کشور ایران نمی‌باشد بلکه مشکل فعالیت های فرهنگی در مقیاس تقبل کردن آمانهای ولایی بودن در کشور است.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین در ادامه اضافه کرد: در بحث فتنه 88 آشوبگران اهداف اختلال در فرهنگ ولایی را نشانه گرفته اند و از فتنه گری دست بر نخواهند داشت.

حجت الاسلام اوتارخانی به نقش حماسه 9دی در فتنه 88 اشاره و عنوان کرد: کشورهای مستکبر جهانی با ملت ایران خصومت دارند که در این رابطه اگر ندای آزادی و حق طلبی مردم ایران نبود دولت‌های مستکبر جهانی هیچ مشکلی با ملت ایران نخواهند داشت.

وی در پایان با اشاره به اهمیت اینکه حماسه 9دی روز بیدار شدن ملت ایران گفت: حماسه 9دی نشان دهنده این مسائل است که حفظ استقلال بمب اتم نیست و حماسه 9دی نمایان این است که تا تمام قطرات خون خود پای آرمانهای انقلاب خواهند ماند./853/303/ب3

ارسال نظرات