۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۴۷۰۶۴۶
امام جمعه ماهان:

9 دی سبب ماندگاری انقلاب اسلامی شد

حجت الاسلام محمدزاده گفت: اگر 9 دی نبود امروزه دیگر انقلاب وجود نداشت و نقشه دشمن این بود که تا دی سال 88 انقلاب را از بین ببرد و اگر ما امروزه انقلابی داریم به برکت 9 دی است.
امام جمعه ماهان

حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: 9 دی به عنوان انقلاب سوم در کشور ما است و دشمن و فتنه گران قصد داشتند که این انقلاب را از بین ببرند و اگر 9 دی و حضور مردم نبود انقلاب دیگر وجود نداشت و 9 دی سبب شد که این انقلاب برای سالهای سال بیمه شود بنابراین به دلیل اینکه یکی از ایام الله است باید هر سال گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: اگر 9 دی نبود امروزه دیگر انقلاب وجود نداشت و نقشه دشمن این بود که تا دی سال 88 دیگر انقلاب را از بین ببرد و اگر ما امروزه انقلابی داریم به برکت 9 دی است.

امام جمعه ماهان تصریح کرد: زمانی که نظام درگیر فتنه و فتنه گران بود بسیار از لحاظ امنیتی به کشور ضربه وارد شد از این رو  9 دی این خسارت را جبران و امنیت را تثبیت کرد فتنه 88 سبب شد که دشمن امید پیدا کند که در کشور گروهی هستند که از آنها دفاع می کنند به همین دلیل جرات پیدا کرد که کشور ما را تحریم کند، بنابراین 9 دی سبب شد تمام افکار دشمن از بین برود.

حجت الاسلام محمد زاده تاکید کرد: اصل فتنه در کشور های غربی ایجاد می شد و عده ای از مردم در داخل کشور آنها را انجام می دادند و همچنین بیگانگان در فتنه 88 حضور فعال داشتند و بخش زیادی از این نقشه ها به وسیله آنها طراحی و اجرا می شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور مربوط به فتنه سال 88 است اگر فتنه به وجود نمی آمد این مشکلات نیز به وجود نمی آمد.

حجت الاسلام محمدزاده در پایان گفت: 9 دی باید باشکوه برگزار شود و رسانه ها باید به مردم 9 دی را بشناسانند و مردم باید با حضور خود در روز 9 دی مشت محکمی به دهان دشمن بزنند./302/866/ب1

ارسال نظرات