۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۴۷۰۶۰۸
مدیر حوزه علمیه ملایر مطرح کرد؛

حماسه 9 دی آزمونی برای ملت ایران و درسی برای دشمنان

مدیر حوزه علمیه ملایر گفت: حماسه 9 دی وفاداری مردم نسبت به ولایت فقیه و پایبندی آن ها به ارزش های دینی و انقلابی را نشان داد و درس عبرتی برای دشمنان بود که بدانند توطئه علیه این ملت، محکوم به شکست است.
9دی

حجت الاسلام مهدی رستگاری، مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به حماسه 9 دی و اهمیت گرامیداشت آن، گفت: اتفاقات و مسائلی که در حماسه 9 دی پیش آمد، یک آزمایش برای ملت ایران و یک ارزیابی از طرف دشمن بود.

وی افزود: دشمنان در این فتنه، اصل نظام و ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند، که حضور مردم ایران و نیروهای انقلاب در صحنه و ایستادن در برابر هجوم دشمنان اسلام به ارزش های دینی و انقلابی ملت ایران، فتنه دشمن را ناکام گذاشت.

مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) ملایر در ادامه گفت: حماسه 9 دی رویداد ماندگاری بود که همبستگی و اتحاد ملت ایران و ایستادگی آن ها بر سر ارزش ها و اعتقاداتشان و حمایت آن ها از ولایت فقیه را به استکبار نشان داد.

وی تأکید کرد: زنده نگه داشتن چنین روزی، بر ما واجب است زیرا پاسداشت این حماسه، یک یادآوری برای دشمنان نظام و اسلام خواهد بود تا بدانند که ملت ایران پای عقاید و ارزش های خود ایستاده اند و فتنه های آنان کاری از پیش نخواهد برد.

حجت الاسلام رستگاری اظهار داشت: مردم ایران نیز باید همیشه این حماسه بزرگ ملت و توطئه دشمن را به خاطر داشته باشند تا بدانند هر جا زمزمه ای از تفرقه و تخریب ارزش های ملت ایران است، دست توطئه دشمن در کار است و هرگز از دسیسه دشمن غافل نباشند.

وی افزود: یکی از نعمت های خداوند برای انسان، نعمت امنیت است و شکرگزاری این نعمت، این است که پشتیبان نظام و ولایت فقیه باشیم و از ارزش های دینی و انقلابی خود پاسداری کنیم.

مدیر حوزه علمیه امام رضا(ع) ملایر با اشاره به نقش دشمن در فتنه 88 و اهداف آن ها، گفت: از زمانی که حکومت جمهوری اسلامی تشکیل شد، بیگانگان از این که حمهوری اسلامی یک حکومت مستقل است و زیردست آن ها نیست ناراحت است و از این جهت همیشه در پی توطئه برای براندازی نظام اسلامی است.

وی در پایان گفت: این که نظام جمهوری اسلامی به دنبال تحقق اهداف انسانی است، برای دشمنان و منافع آن ها، ضربه و تهدید بزرگی است و فتنه 88 یکی از تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی بود./979/302ب2

ارسال نظرات