۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۴۷۰۵۳۷
شورای همگرایی نیروهای ارزشی و احزاب اصولگرای استان مرکزی:

فتنه 88 اجماع و مشارکت همه دشمنان برای سرنگونی و براندازی نظام بود

شورای همگرایی نیروهای ارزشی و احزاب اصولگرای استان مرکزی گفت: فتنه 88 اجماع و مشارکت همه دشمنان در یک طراحی و برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده برای سرنگونی و براندازی نظام بود.
9دی

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شورای همگرایی نیروهای ارزشی و احزاب اصولگرای استان مرکزی به مناسبت روز ماندگار 9 دی در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن را به دفتر خبرگزاری رسا در استان مرکزی ارسال کردند، آورده است:  امام خامنه‌ای: «شما دیدید فتنه‌ای به وجود آمد، کارهایی شد، تلاش‌هایی شد، آمریکا از فتنه‌گران دفاع کرد، انگلیس دفاع کرد، قدرت‌های غربی دفاع کردند، منافقین دفاع کردند، سلطنت‌طلب‌ها دفاع کردند؛ نتیجه چه شد؟ نتیجه این شد که در مقابل همه این اتحاد و اتفاق نامیمون، مردم عزیز ما، ملت بزرگ ما در روز نهم دی، در روز بیست و دوم بهمن، آنچنان عظمتی از خودشان نشان دادند که دنیا را خیره کرد».

تاریخ 38 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است، انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تا به امروز همواره در معرض انواع توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی زخم خورده از انقلاب و امام (ره) بوده و برای مبارزه و مقابله با آن، راهبردها و تاکتیک‌های گوناگونی را طراحی و اجرایی کرده که از بزرگ‌ترین آنها می‌توان به غائله 78 و فتنه 88 اشاره کرد.

فتنه 88 ویژگی‌های خاصی داشت که در هیچ فتنه‌ای در گذشته مشاهده نشده بود، نوع سازماندهی آن، حمایت برخی خواص و سکوت عافیت طلبانه بعضی مسئولان کشوری فاقد بصیرت از آن، حمایت همه جانبه بیگانگان، یکی شدن همه ضد انقلاب‌های خارج و داخل برای اولین بار و در یک کلام، مشارکت همه دشمنان نظام در یک اجماع نانوشته برای سرنگونی و براندازی نظام از ویژگی‌های منحصر به فرد این فتنه بود.

در واقع فتنه 88 هجمه‌ای همه جانبه به اصل و بنیان نظام اسلامی بود که با همکاری همه دشمنان خارجی و داخلی و خیانت و حماقت سران فتنه و حامیان آنها به وقوع پیوست و وقتی بی‌شرمی‌ها و بی‌حرمتی از مرز کاسه صبر ملت بزرگ ایران لبریز شد، همه آحاد ملت به صحنه آمدند و حماسه ماندگار 9 دی را رقم زدند.

حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید، حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله و ماندگار شد، در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای را شاد کرد.

با اطمینان می‌توان گفت نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی بود.

روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود، مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

در روز نهم دی ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام شد.

روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند، نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده‌اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، برمی‌دارند.

روز نهم دی، روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند، نهم دی ماه 88، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود.

حماسه ماندگار 9 دی علاوه بر این که باید به عنوان ایام‌الله بزرگ شمرده شود، لازم است برای امروز جامعه ما هم که با توطئه‌های دشمنان قسم خورده بیرونی در پروژه و فتنه‌ای دیگر به نام نفوذ مواجه است، مورد بازخوانی و بازاندیشی قرار گیرد؛ چرا که ارزش حوادث تاریخی به عبرت آموزی از آنها و درس‌های آموزنده آن است که برای دفاع از ارزش‌ها و تمامیت نظام اسلامی در حیات امروز و فردای ما به کار می‌آید.

آری؛ حماسه عظیم مردم در نهم دی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای به درستی که تجلی قدرت الهی و روح حسین بن علی (ع) و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنه فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

شورای همگرایی نیروهای ارزشی و احزاب اصولگرای استان مرکزی ضمن گرامیداشت روز ماندگار 9 دی از همه اقشار مختلف استان دعوت می‌کند همه با هم با حضور در مراسم‌های بزرگداشت روز بصیرت در سراسر استان به ویژه در مرکز استان در مسجد الزهرا (س) اراک که با سخنرانی آیت‌الله اراکی در روز پنج‌شنبه 9 دی همزمان با نماز مغرب و عشاء انجام می‌شود، یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای عزیز و منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای تجدید پیمان و بیعت کنیم./842/203/ب3

ارسال نظرات