۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۴۷۰۴۸۷
مدیر حوزه علمیه فامنین مطرح کرد؛

اهمیت نقش حوزه علمیه در همگرایی نیروهای انقلابی

مدیر حوزه علمیه فامنین گفت: حوزه های علمیه و طلاب انقلابی می توانند نقش موثری در همگرایی نیروهای انقلابی داشته باشند و اگر نقش خود را به خوبی ایفا کنند، می توانند مردم را برای روزهای سخت آماده کنند تا تلاش دشمنان ناکام بماند.
حجت الاسلام عبدی

حجت الاسلام احمد علی عبدی، مدیر حوزه علمیه فامنین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، درباره لزوم همگرایی نیروهای انقلابی، گفت: همگرایی و اتحاد نیروهای انقلابی نقش بسیار مهمی را در حفظ و حراست انقلاب، ارزش های آن و بقای نظام دارد.

وی با اشاره به حماسه9 دی افزود: اهمیت و نقش هماهنگی و وحدت نیروهای انقلابی، در صحنه هایی مانند حماسه9 دی خود را نشان می دهد که حضور نیروهای انقلابی و مردم در صحنه و پشتیبانی آن ها از ولایت و ارزش های نظام سبب شد تا فتنه دشمنان ناکام بماند.

مدیر حوزه علمیه فامنین ادامه داد: در صورت عدم همبستگی و همگرایی نیروهای انقلابی، که بازوهای ولایت فقیه هستند، در روزهای سخت و فتنه انگیزی دشمنان، انقلاب و نظام ضربه های سختی خواهند خورد.

وی اظهار داشت: یکی از آسیب هایی که ممکن است همگرایی و اتحاد نیروهای انقلابی را تحت تاثیر قرار دهد، پرداختن به اختلاف سلیقه ها و نظرات جناحی به جای توجه به اهداف اصلی و ارزش های مشترک است.

حجت الاسلام عبدی تاکید کرد: نیروهای انقلابی در اهداف و آرمان های بزرگ و اصلی با هم توافق و اشتراک دارند و باید توجه داشته باشند تا زمانی که بر این ارزش های مشترک تاکید و تکیه داشته باشند، هیچ آسیبی وحدت آن ها را تهدید نخواهد کرد.

وی ابراز داشت: متاسفانه در انتخابات گذشته دیدیم که نیروهای انقلابی، هیچ یک حاضر نشدند به نفع انقلاب و آرمان های مشترک همه نیروها از صحنه کنار بروند و نتیجه آن شکسته شدن آرا بین نیروهای انقلابی بود.

مدیر حوزه علمیه فامنین، افزود: با توجه به این که در آستانه انتخابات قرار داریم، نیاز است که نیروهای انقلابی پیشاپیش برای همگرایی هر چه بیشتر تلاش کنند و هیأت های آزاد اندیشی تشکیل شود تا قبل از اینکه دشمن بخواهد بار دیگر فتنه انگیزی کند، راه فتنه بر آن ها بسته شود.

وی در پایان گفت: حوزه های علمیه و طلاب انقلابی می توانند نقش موثری در همگرایی نیروهای انقلابی داشته باشند و اگر نقش خود را به خوبی ایفا کنند، می توانند مردم را برای روزهای سخت آماده کنند تا تلاش دشمنان ناکام بماند./979/302/ب3

ارسال نظرات