۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۷۰۴۴۴
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی:

اختلاس‌ها سبب بی اعتمادی مردم به نظام و انقلاب می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: اختلاس‌ها در کشور سبب می‌شود کسی به نظام و انقلاب اعتماد نکند، در خارج از تهران حدود یک هزار و 266 نفر حقوق‌های نجومی گرفتند که 580 نفر از این افراد بین 20 تا 50 میلیون تومان و بقیه بالای 50 میلیون تومان حقوق داشتند.
حجت الاسلام گرایلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدطاهر گرایلی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی عصر امروز در نشست روشنگری اصحاب رسانه استان اظهار داشت: به طور قطع دشمنان برای ایجاد فتنه بیکار نمی‌شیند و به هر بهانه‌ای و با جنگ‌های مختلف می‌خواهد حکومت را ساقط کند.

وی گفت: آمریکا عده‌ای از افراد را  جمع می‌کنند تا به سفارت خودشان حمله کنند و بعد از آن آمریکا احقاق حق و از این طریق بتواند حکومت را ساقط کند و می‌خواهند با فشار نظامی به اهداف خود برسند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: بسیاری از انقلاب‌های جهان در مراحل اولیه زمین‌گیر شدند و تنها انقلابی که همچنان پابرجا مانده است انقلاب اسلامی است، دشمنان گمان می‌کردند با رحلت امام حکومت ضعیف می‌شود و می‌توانند به اهداف خود برسند اما با توجه به اینکه دشمنان برنامه‌ریزی دقیقی داشتند شکست خوردند.

حجت الاسلام گرایلی تصریح کرد: برخی از افراد که اعتبار و آبروی خود را از نظام آورده بودند کنار هم قرار گرفتند و بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بیانیه دادند و کودتا کردند.

وی ادامه داد: فتنه 88 تنها مربوط به انتخابات نمی‌شود دشمنان از بعد از انقلاب و با سیاست‌های که دارند به دنبال برپایی فتنه هستند، فتنه هر 10 سال یک بار برپا می‌شود و دشمن نیز در سال 78 فتنه کرد و با گسترش بیشتر این فتنه را در سال 88 انجام داد و در ادامه نیز باید منتظر فتنه سال 98 باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برخی از نا اهلان می‌گویند که یادواره شهدا برگزار نشود چرا که سیاسی است، ما این امنیتی در اختیار داریم مدیون شهدا هستیم.

حجت الاسلام گرایلی با بیان اینکه برخی در جامعه تفکر لذت‌گرایی دارند، اظهار کرد: در این کشور 12 هزار میلیارد تومان از صندوق ذخیره فرهنگیان برداشته شد اما هیچکسی چیزی نگفت و در ادامه گفتند این‌ها وام بود.

وی افزود: اختلاس‌ها در کشور سبب می‌شود کسی به نظام و انقلاب اعتماد نکند، در خارج از تهران حدود یک هزار و 266 نفر حقوق‌های نجومی گرفتند که 580 نفر از این افراد بین 20 تا 50 میلیون تومان و مابقی بالای 50 میلیون تومان حقوق داشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی‌ها در این جامعه نان برای خوردن ندارند اما برخی حقوق‌های نجومی می‌گیرند، گفت: در 80 کشور دنیا مردم می‌توانند فیش‌های حقوقی را ببینند اما در اینجا مردم نامحرم هستند و تنها مردم برای گرفتاری‌ها هستند و دیگران در موقع آسودگی و آرامش می‌باشند.

حجت الاسلام گرایلی اظهار کرد: اگر مطالبه‌گری نباشد سبب می‌شود ما مسؤولان همچنان در جای گرم خود باشیم و نسبت به پشت صحنه اجتماعی اشرافی نداریم، اگر قلم‌های مطالبه‌گری بود آیا برخی‌ها جرأت می‌کردند برای خود حقوق نجومی درست کنند./202/880/ب1

ارسال نظرات