۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۷۰۴۲۱
حجت الاسلام سروستانی:

حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی در جمع کارکنان این اداره کل، گفت: حماسه به یادماندنی 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.
حجت الاسلام سروستانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در مراسمی به مناسبت گرامیداشت یوم الله 9 دی اظهار داشت: اگر درایت مقام معظم رهبری نبود کودتای مخملی فاتحه انقلاب را خوانده بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در واقعه 9 دی همه آحاد و اقشار مختلف جامعه به صحنه آمدند و دو جریانی که جزئی از نیروهای انقلاب بودند با هم متحد شدند.

وی ادامه داد: به دنبال اعلان خطر رهبر هشیار و دوراندیش نظام اسلامی مردم انقلابی و همیشه در صحنه با همه سلیقه ها و گرایش ها در زیر پرچم ولایت قرار گرفتند و با حضور آگاهانه خود حماسه 9 دی را خلق کردند.

حجت الاسلام سروستانی تصریح کرد: حماسه 9 دی در تاریخ انقلاب ثبت شده و برای همیشه باقی خواهد ماند و دشمنان را از زیاده خواهی و دسیسه های مختلف نسبت به نظام مایوس کردند.

وی با اشاره به لزوم مشارکت عموم مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی در مراسم نهم دی تاکید کرد: قدم گذاشتن در این مسیر نصرت دین خداوند است و به مصداق آیه شریفه ان تنصرلله ینصرکم و یثبّت اقدامکم خداوند هم وعده نصرت می دهد.

گفتنی است، مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی، 8 دی 95 در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد./203/833/ب1

ارسال نظرات