۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۴۷۰۳۵۰
کارشناس مسائل دینی:

روحانیان نقش مهمی در تبیین فتنه دارند

استاد حوزه علمیه سیرجان با توجه به این که آگاهی دادن دین به مردم از وظایف روحانیت شمرده می شود، گفت: مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم باید رسالت دینی خود را با تبلیغ دین به مردم به پایان برسانند و روحانیان باید با تبلیغ دین خدا به مردم نگذارند فتنه88 دوباره درجامعه تکرار شود.
فتنه88 و 9 دی

حجت الاسلام محمدعلی مظفری استاد حوزه علمیه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: روز 9 دی، روز پیروزی مردم ایران در مقابل نقشه های شوم مستکبرانی همچون آمریکا و اسرائیل است.

وی گفت: بیداری مردم در روز 9 دی نشان داد که ملت مسلمان ایران همیشه در راه ولایت بوده و از رهبر انقلاب دفاع می کنند و با آمدن به خیابان ها به دشمن گفتند که هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل ما بایستد.

حجت الاسلام مظفری با بیان این که هدف دشمن در ایران این بود که حکومت سکولار را در کشور ایجاد کند، ابراز داشت: جدایی دین از سیاست هدف اصلی استکبار در فتنه 88 بود.

وی اظهار داشت: آگاهی نسبت به مسائل روز دنیا از وظایف اصلی مردم ایران بوده تا بتوانند در مقابل هجمه های دشمن زود تصمیم گرفته و به موقع کاری را انجام دهند تا ضرری به کشور وارد نشود.

استاد حوزه علمیه سیرجان با توجه به این که آگاهی دادن دین به مردم از وظایف روحانیت شمرده می شود، خاطرنشان کرد: مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه قم باید رسالت دینی خود را با تبلیغ دین به مردم به پایان برسانند و نگذارند فتنه 88 دوباره در بین مردم تکرار شود.

وی ادامه داد: روز نهم دی روز بصیرت نامیده شده به این سبب که مردم ایران با نیروی ولایی خود، دشمن را شکست داده و به رهبر انقلاب فرمودند که هیچ وقت پشت شما را در صحنه خالی نمی گذاریم.

حجت الاسلام مظفری با بیان این که باطن و ظاهر انسان باید یکی باشد، اظهار داشت: خواص از ابهام گویی پرهیز کنند و مطالبی که باید به مردم گفته شود را به مردم بیان کنند.

وی در پایان گفت: عاملان فتنه 88 را کسانی در کشور به وجود آوردند که در اصل منافق بودند و دم از رهبری می زدند اما در باطن پشت ولایت فقیه بوده و هدفشان نابودی ولایت فقیه بود./302/9707/ب1

ارسال نظرات