۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۴۷۰۳۴۸
استاد حوزه علمیه سیرجان:

سکوت در فتنه 88 خیانت به کشور و دین محسوب می شود

استاد حوزه علمیه سیرجان با توجه به این که سکوت در فتنه88 نوعی خیانت به کشور و دین محسوب می شود، گفت: کسانی که با سکوت خود در فتنه 88، حق را به مردم بیان نکردند به کشور و دین اسلام خیانت کردند.
فتنه 88

حجت الاسلام احمد زینل پور کارشناس مسائل دینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: حماسه نهم دی بیداری مردم نسبت به ولایت فقیه بود.

وی گفت: کسانی که به بهانه های انتخاباتی حرمت عاشورا را در سال 88 پایمال کردند، هیچ وقت بخشیده نمی شوند.

حجت الاسلام زینل پور با اشاره به این که هدف دشمن از بین بردن اصل انقلاب بود و دشمن از اسم انقلاب اسلامی ایران می ترسید، اظهار داشت: مردم ایران با یک صدایی خود در مقابل دشمن کاری کردند که دشمنان دیگر حتی فکر ایران را هم نکنند، چه برسد به این که با لفظ چیزی را بیان کند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت مردم از ولایت فقیه و حفظ دستاورهای انقلاب اسلامی در 8 سال دفاع مقدس از فواید روز نهم دی بود که مردم با آمدن به خیابان ها به منافقان مزدور آمریکا نشان دادند.

استاد حوزه علمیه سیرجان با توجه به این که سکوت در فتنه 88 نوعی خیانت به کشور و دین محسوب می شود، ابراز داشت: کسانی که با سکوت خود در فتنه 88، حق را به مردم بیان نکردند، به کشور و دین اسلام خیانت کردند.

حجت الاسلام زینل پور خاطرنشان کرد: درست فهمیدن و به موقع عمل کردن مفهوم واقعی بصیرت بوده و در دنیا به کسی مفهوم بصیرت خطاب می شود که معیارهای خودش را با قرآن و روایت بسنجد تا در زندگی خود، بهترین تصمیم را بگیرد.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: خواص جامعه باید با تمام وجود خود، مسائل واقعی را به مردم بیان کنند تا مردم در مقابل فتنه های شوم دشمنان، شکست نخورند.

وی در پایان گفت: معیار اصلی سیاست، باید با قرآن و روایات اهل بیت یکی باشد که در غیر این صورت انسان نمی تواند زندگی خوبی را برای خود در دنیا و آخرت داشته باشد./302/9707/ب1

ارسال نظرات