۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۴۷۰۳۴۷
استاد حوزه علمیه جیرفت:

مردم در اتفاقات سال 88 تا آخرین نفس از انقلاب دفاع کردند

حجت الاسلام قراباغی با اشاره به این که مردم در فتنه 88 تا آخرین نفس از انقلاب خود دفاع کردند، گفت: همان طور که مردم در محرم و صفر دسته های عزاداری در خیابانها شکل می دهند، باید مردم هم دشمنی خود را در خیابان ها به دشمن بفهمانند و بگویند تا آخرین قطره خونمان از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی دفاع می کنیم.
فتنه88 و 9 دی

حجت الاسلام مجتبی قراباغی استاد حوزه علمیه جیرفت در گفت و گو با خبرگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: اصل فتنه 88، در بی حرمتی به اهل بیت است.

وی افزود: مردم در عمل، در روز 9 دی به دشمنان بیان کردند که ما انقلاب اسلامی را به راحتی به دست نیاورده ایم بلکه برای این انقلاب خون هزاران شهید قرار دارد و ما به راحتی از خون شهدا نمی گذریم.

حجت الاسلام قراباغی با اشاره به این که مردم تا آخرین نفس از انقلاب خود دفاع کردند، اظهار داشت: مردم با آمدن به خیابان ها، ایمان واقعی خود را به دشمن نشان دهند و بگویند با وجود مسائل اقتصادی و فرهنگی بازهم از انقلاب خود دفاع می کنیم.

وی بیان داشت: نقش ماهواره و رسانه های خارجی در فتنه 88 را نباید فراموش کرد سلاح اصلی دشمن در برپاکردن فتنه 88، ماهواره های خارجی بوده که مردم بر ضد انقلاب دعوت می کردند.

استاد حوزه علمیه جیرفت با توجه به این که حماسه 9 دی نباید از ذهن مردم فراموش شود، بیان داشت: مردم در فتنه 88، منافقین به کشور را شناختند و فهمیدند کسانی که دم از ولایت می زنند، ممکن است یک روزی از این شعار پایین بیایند.

وی ادامه داد: اسرائیل و آمریکا نقش اساسی در فتنه 88 داشتند و تمام سعی خود را کردند تا در کشور جنگ داخلی راه بیندازند و حکومت اسلامی را نابود کنند.

کارشناس مسائل دینی با توجه به این که بصیرت در جامعه لازمه اش مطالعه است، خاطرنشان کرد: بصیرت به حرف گفتن نبوده و انسان باید با مطالعه نسبت به مسائل منطقه، بتواند در وقت جنگ، بهترین تصمیم را بگیرد.

حجت الاسلام قراباغی تأکید کرد: همان طور که مردم در محرم و صفر دسته های عزاداری در خیابانها شکل می دهند، باید مردم هم دشمنی خود را در خیابان ها به دشمن بفهمانند و بگویند تا اخرین قطره خونمان، از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی دفاع می کنیم.

وی در پایان گفت: بصیرت با شعار دادن، نبوده بلکه انسان ها باید با عمل، بصیرت خود را به دشمن بیان بکنند./302/9707/ب1

ارسال نظرات