۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۴۷۰۲۸۱
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مهم ترین حماسه پس از فتنه88 حماسه 9دی است

حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: ملت ایران با ارزیابی صحیح از حوادث بعد از انتخابات ۸۸ حماسه تاریخی ۹دی را رقم زدند.
حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین،‌ حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن گرامیداشت سالروز حماسه تاریخی و فراموش نشدنی حماسه 9دی  گفت:حماسه 9 دی زمینه ساز حماسه بزرگ دیگری شد و جهان شاهد عظمت ملت ایران در 24 خرداد 92 در انتخابات ریاست جمهوری بود، و اگر حمایت و حکمت رهبر معظم انقلاب در کنار مردم نبود، نمی‌توانستیم بعد از انتخابات سال 88 حماسه بزرگ دیگری خلق نماییم.

حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: عبور مقتدرانه از حوادث 88 و فشارهای ناشی از شدت گرفتن تحریم های کشورهای غربی علیه ایران، نمایانگر امنیت اجتماعی، جایگاه فاخر سیاسی و صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه حماسه ملی 9 دی توانست تا سال ها کشور را در برابر فتنه گری‌های داخلی و خارجی تضمین نماید، اظهار کرد: حماسه 9 دی سرمایه‌ای عظیم برای انقلاب اسلامی است و این حماسه تاریخی و فراموش نشدنی برای همیشه در تاریخ پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار خواهد ماند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: 9 دی با همت و غیرت مردم و تدبیر مقام معظم رهبری در تاریخ ماندگار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد بیان داشت: باید بالاترین تقدیرها را از ناخدای خدامحور انقلاب اسلامی داشت که  کشور را در این شرایط از فتنه 88 عبور داده است.

وی ادامه داد: در فتنه 88 ملت ایران دست توانای خداوند سبحان را برای نابودی دشمنان نظام اسلامی مشاهده کردند و 9 دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کرده‌اند هرگز، نه راه را گم می‌کنند و نه دست از راهبر واقعی که همان ولایت فقیه است، بر می‌دارند.

عضو تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: در این روز فراموش نشدنی مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند بوده و خواهند بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه اقشار مختلف مردم  اعم پیر و جوان گواه این مدعا بود که مردم در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب هیچ گاه کوتاه نیامده و تا آخرین قطره خون خویش در راستای تثبیت و استواری این راه عظیم قدم خواهند برداشت.

وی در پایان گفت: در واقع در فتنه ۸۸ دشمنان استکباری و منافقین داخلی دست به دست هم دادند تا انقلاب اسلامی را به نابودی بکشانند، اما با حماسه ۹ دی تمام نقشه هایشان نقش بر آب شد و هر سال با برگزاری ۹ دی حضور مردم را به رخ دنیا می‌کشیم و نشان می‌دهیم که این روز برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است./853/101/ب3

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظرات