۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۴۷۰۲۸۰
مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین:

روحانیان قزوینی ابعاد حماسه ۹دی را به طور جدی بررسی کنند

حجت الاسلام افشار گفت: مردمی که در 9 دی در مقابله با ضد انقلاب به خیابان ها آمدند در مکتب عاشورا تربیت شده بودند و این حماسه بزرگ در ایران اسلامی برای همیشه ثبت و ماندگار شده است.
حجت الاسلام عباس افشار

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام عباس افشار روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی سال 1388 به این حماسه بزرگ و ماندگار در تاریخ اشاره کرد و گفت: حماسه عاشورا چنان عشقی در دل این ملت بزرگ ایران برافروخته است که  توهین عده ای خود فروخته و ناآگاه به ساحت مقدس سالار شهیدان موجب شد تعداد کثیری از مردم که در عشق به ولایت وحدت داشتند به خیابان ها آمده و بساط نفاق را در هم بپیچند.

حجت الاسلام افشار ابراز کرد: مردمی که در 9 دی در مقابله با ضد انقلاب به خیابان ها آمدند در مکتب عاشورا  تربیت شده بودند و این حماسه بزرگ در ایران اسلامی برای همیشه ثبت و ماندگار شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت 9 دی سال 88، روز بیداری و بصيرت ملت ایران در مقابل توطئه ها و فتنه های دشمنان انقلاب و رهبری بود، اشاره کرد و اظهار داشت:  9 دی، روز عشق و علاقه مردم به رهبری، نظام و انقلاب بود و با حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز تمامی توطئه های دشمنان خنثی شد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان به تبیین این حماسه بزرگ برای آحاد جامعه و نسل نوجوان و جوان عنوان کرد: 9 دی، حول محور ملت و ولایت بوده و تبیین  ابعاد حماسه‌ای كه در این روز خلق شد برای نسل حاضر و نسل های آینده ضرورت دارد.

وی در پایان گفت: حماسه 9 دی سال 88، تجلی بصیرت و عشق به ولایت و رهبری بود و حضور آگاهانه ملت ایران در راهپیمایی این روز بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی كرد و خط بطلانی بر نقشه های مزدوران و بدخواهان نظام كشید./853/101/ب3

منبع: روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین

 

ارسال نظرات