۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۴۶۹۸۷۴
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

9 دی سیلی ملت ایران به نفاق فتنه گران است

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری گردهمایی 9 دی در 60 نقطه استان، گفت: 9 دی سیلی ملت ایران به جریان نفاق و اهداف منافقانه فتنه گران داخلی و خارجی است.
حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، رییس ستاد دهه فجر خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با گرامی داشتن 9 دی به عنوان حماسه بزرگ ملت ایران گفت: ملت ایران به هنگام نیاز اسلام، مرجعیت، تشیع و انقلاب اسلامی حضوری فعال در صحنه دارد که 9 دی از جمله آنها و از صحنه های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به مدیریت دینی، سیاسی و الهی 9 دی از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب درباره 9 دی تعبیر «9دی را برای همیشه یوم الله معرفی می کنم» را به کار بردند که این مطلب دال بر اهمیت و تأثیرگذاری چنین روزی و همچون بارانی است که زمین تشنه را سیراب کرد.

این مقام مسؤول 9 دی را سیلی دانست که نفاق، فتنه و اهداف منافقانه فتنه گران داخلی و خارجی را دفن کرد و چنین روزی از پیشامدهای استثنائی و یوم الله همیشگی انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سپهر در بخش دیگری از سخنان خود به گرامی داشتن یوم الله 9 دی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: تجمعات مردمی، نشست های بصیرتی و تبیینی اهداف 9 دی در سراسر استان و همچنین در 60  نقطه استان مراسم گردهمای یوم الله 9 دی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی در دانشگاه ها، نشست های تبیینی و بصیرت افزایی در مدارس آموزش و پرورش، هیأت های مذهبی و مساجد استان گفت: نشست هایی بسیار خوبی از سوی نهادهای انقلابی استان در 9 دی شکل خواهد گرفت و در روز پنج شنبه گردهمایی یوم الله 9 دی از ساعت 10 تا 12 در حسینیه ثارالله و با سخنرانی حجت الاسلام مصلحی، وزیر اسبق اطلاعات برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان حضور پرشور مردم، فعالان سیاسی، روحانیان و احزاب در یوم الله 9 دی را خواستار شد تا پاسخ محکمی به بی مهری های صورت گرفته به چنین روزی باشد./302/9456/ب1

ارسال نظرات