۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۶۹۷۹۵
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

فتنه های دشمنان اسلام پایان ناپذیر است

طاهرخانی گفت: نباید خیال کنیم که فتنه تمام شده است و استکبار با کشور کاری ندارد، چرا که باید در این زمینه هوشیار بوده و هر غفلتی که می‌تواند مردم را به فاجعه‌ای بزرگ‌تر دچار کند، جلوگیری کرد.
9دی

بهمن طاهر‌خانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، در رابطه با حماسه 9 دی و با توجه به قانون‌شکنی اصحاب فتنه در سال 88، گفت: در سال 88 باید به دور از هرگونه تعصب و وابستگی اعتراضات در مسیر قانون قرار می‌گرفت اما متأسفانه عده‌ای به قانون تمکین نکردند و فرصت‌هایی که رهبری در اختیار آنان گذاشته بود، بهره نبرده و به آغوش انقلاب و قانون بازنگشتند.

طاهرخانی با اشاره به اینکه عمل و تعهد به قانون موجب ایجاد توازن در جامعه می‌شود، ابراز کرد: عمل و تعهد به قانون از ایجاد بسیاری ناهنجاری‌ها جلو‌گیری می‌کند و در این میان باید قانون را طوری در جامعه نهادینه کرد که عمل به آن برای مردم سختی و رنج را به همراه نداشته باشد.

وی افزود: نباید خیال کنیم که فتنه تمام شده است و استکبار با کشور کاری ندارد، چرا که باید در این زمینه هوشیار بوده و از هر غفلتی که می‌تواند مردم را به فاجعه‌ای بزرگ‌تر دچار کند، جلوگیری کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در سال 88 جریان فتنه از بیرون مرزها هدایت می‌شد، اظهار کرد: استعمارگران در حال چپاول کشورهای دنیا بوده و از هر فرصتی برای ضربه زدون به استقلال و آزادی کشور استفاده می‌کردند که در این میان برخی‌ها با قانون‌گریزی به تنور فتنه دمیدند.

وی در ادامه اضافه کرد: در ایام فتنه، استکبار جهانی نقش کار‌گردانی را بر عهده داشت چرا که گردانندگان آشوب‌ها و حوادث در کشور از آمریکا و ایادی آن پیام‌ها و فرکانس‌ها را دریافت می‌کردند که این اقدام موجب شد انقلاب اسلامی مورد هجمه دشمن قرار گیرد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت 9 دی در تاریخ ایران، تصریح کرد: حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ ایران و انقلاب است، چرا که در آن مقطع تاریخی گروه‌های مخالف رفتار خوبی از خود نشان ندادند که این نافرمانی موجب وارد شدن ضربات سهمگین به نظام و انقلاب شد اما با مدیریت مقام معظم رهبری، کشتی انقلاب از این طوفان به سلامت عبور کند.

وی در پایان گفت: رفتار برخی‌ها موجب شد که در صحنه بین‌المللی اقتدار کشور شکننده جلوه داده شود که روشنگری رهبر انقلاب و دلسوزان نظام موجب شد حرکتی که در مسیر انحراف قرار داشته و در تضاد با انقلاب اسلامی بود، به مسیر مستقیم بازگردد./853/302/ب2

ارسال نظرات