۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۴۶۹۷۶۳
مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین:

ملت ایران هرگز اجازه دخالت دشمنان در امور داخلی کشور را نمی‌دهد

حجت الاسلام مهرآرا گفت: ملت ایران در روز ۹ دی ضمن عهد و پیمان دوباره با مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان می‌دهند که هرگز به آنان اجازه دخالت در امور داخلی کشور را نخواهند داد.
حجت الاسلام اسدالله مهرآرا

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهرآرا، مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین با اشاره به فرارسیدن حماسه 9 دی، گفت: حماسه به یاد ماندنی نهم دی 88 روز دفن فتنه و نمایش بصیرت ملت ایران و روز بیعت با ولایت بود.

حجت الاسلام مهر آرا با اشاره به بصیرت ملت ایران، افزود:  مردم با بصیرت ایران اسلامی نشان دادند در مواقع سخت پشتیبان رهبری و نظام اسلامی هستند.

وی افزود: مردم همواره در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشته‌اند و پیوندشان با نظام و رهبری مستحکم بوده بعد از فتنه دوره دهم ریاست جمهوری و توهین به عاشورای 88 مردم خود جوش به خیابان‌ها ریختند و با حضور و مشارکت فعال خود ثابت کردند که این ذهنیت و این تصور دشمن که بتواند پیوند نظام و رهبر را قطع کنند، محال است.

استاد حوزه علمیه افزود: فتنه ۸۸ با برنامه ریزی کامل و دقیق از سوی آمریکا و اسرائیل به وقوع پیوست و در این راستا عده‌ای خودفروخته در دام این توطئه گران قرار گرفته و با ایجاد انواع شورش ها قصد برهم زدن امنیت در کشور را داشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم در حماسه 9 دی نشان دادند دشمنان انقلاب را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ های آنان را نمی‌خورند.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد:  حماسه 9 دی تجلی بصیرت و آگاهی مردم بود و بینش و بصیرت رهبر انقلاب دشمنان قسم خورده انقلاب را ناکام گذاشت.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه قزوین: ملت ایران در روز 9 دی ضمن عهد و پیمان دوباره با مقام معظم رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان می‌دهند که هرگز به آنان اجازه دخالت در امور داخلی کشور را نخواهند داد.

وی در پایان گفت: روز ۹دی در نزد ملت ایران به عنوان روز بصیرت و میثاق دوباره با رهبری و انقلاب اسلامی است./853/102/ب2

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه استان قزوین

ارسال نظرات