۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۴۶۹۷۶۰
مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولی عصر خوزستان خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه «بانیان تحریم، مروجان تسلیم» در مدارس

مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که 9 دی پاسخ کوبنده ملت ایران به فتنه گران است، گفت: دو نمایشگاه با عنوان «بانیان تحریم، مروجان تسلیم» برای بصیرت افزایی دانش آموزان در مدارس استان برگزار می شود.
حجت الاسلام زرشناس

حجت الاسلام هادی زرشناس، مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به یوم الله 9 دی ابراز داشت: در این باره به عنوان مهم ترین اقدام نشست های بصیرتی را برای دانش آموزان از اواخر آذرماه در مدارس استان برگزار و تا پیش از آغاز امتحانات نیمسال اول تحصیلی ادامه دارد.

مسؤول بسیج دانش آموزی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که نشست های بصیرتی در قالب حلقات صالحین به صورت گسترده در مدارس استان برگزار می شود، اظهار داشت: مراسم ها و همایش های بصیرتی نمادین 9 دی از دیگر برنامه های مرتبط با این روز است که در این باره اجتماع هزار نفره یوم الله 9 دی، اول دی ماه در تالار امام خامنه ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد و همچنین برنامه های بصیرت افزای مشابه در سراسر استان نیز اجرا می شود.

وی گفت: دو نمایشگاه با عنوان «بانیان تحریم، مروجان تسلیم» از سوی معاونت فرهنگی ـ اجتماعی بسیج دانش آموزی تهیه و در راستای بصیرت افزایی دانش آموزان در مدارس استان برگزار می شود.

حجت الاسلام زرشناس در ادامه فتنه گران را قومی دانست که بدبختی و مشکل آفرینی برای ملت و خوشحالی و تسلیم پذیری را برای دشمنان به ارمغان آورده اند که در اثر اقدامات آنها تحریم هایی در سال 88 علیه نظام اسلامی وضع شد.

وی خیانت به ملت و خوش خدمتی به دشمنان را بدترین ذلت ها و خیانت ها برشمرد و خاطرنشان کرد: این اقدام بدترین و بزرگ ترین مُهر ننگ بر پیشانی فتنه گران است و در عین حال 9 دی بالاترین مجازات ملت ایران برای فتنه گران در اثر خوش خدمتی به دشمنان قلمداد می شود./302/9456/ب1

ارسال نظرات