۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۴۶۹۶۸۱
استاد حوزه و دانشگاه:

اتحاد نیروهای انقلابی مانع تکرار حوادث سال 88 می‌شود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به اتحاد نیروهای انقلابی و دلسوز نظام نیاز دارد زیرا دسیسه‌هایی که فتنه 88 را ایجاد کرد باز هم به دنبال ایجاد فتنه دیگری هستند.
حماسه 9 دي در سال 88

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین جاوری امشب در مسجد امام موسی کاظم(ع) شهرضا در جمع مردم این شهرستان عنوان کرد: در روز قیامت هر کسی با امام و رهبر خود برانگیخته می‌شود، هر فردی به سوی کسی خوانده می‌شود که در دنیا از او پیروی کرده است به همین دلیل هر فردی وظیفه دارد که در دنیا بر اساس بصیرت و بینش دقیق راه و روش زندگی خود را در دنیا انتخاب و بر اساس آن زندگی کند زیرا هر روش زندگی نشان دهنده پیروی از تفکر و رهبری خاص است.

وی اظهار کرد: تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه مهمترین رکن هدایت و کسب بصیرت در این زمان است زیرا ولی فقیه پیرو امام زمان(عج) است بنابراین افرادی که در زندگی تبعیت از ولایت را بر هر امر دیگری ترجیح داده‌‌اند افرادی هدایت یافته هستند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: باید تلاش کنیم تا اطلاعات و اخبار را از منابع معتبر تهیه کنیم زیرا دشمن در شرایط فعلی قصد دارد با استفاده از ابزار رسانه‌ای که در اختیار دارد شایعات و شبهاتی را ترویج دهد، در چنین شرایطی برخی افراد با این توجیه که به دنبال کسب اخبار دقیق هستند از ماهواره استفاده می‌کنند اما از این مسأله غافل هستند که دقیقاً به سمتی حرکت می‌کنند که دشمن برای آن برنامه ریزی کرده است.

حجت الاسلام جاوری اظهار کرد: امروز دفاع از ولایت فقیه و ارزشهای انقلابی وظیفه افراد انقلابی و دلسوزان نظام است، در شرایط فعلی بزرگترین معروفات دفاع از ولایت فقیه و ارزشهای انقلاب است، نسل جوان و بالنده جامعه باید با حوادثی نظیر فتنه 88 و عبرتهای آن آشنا شوند زیرا امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به اتحاد نیروهای انقلابی و دلسوز نظام نیاز دارد زیرا دسیسه‌هایی که فتنه 88 را ایجاد کرد باز هم به دنبال ایجاد فتنه دیگری هستند.

وی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم حوادثی مثل سال 88 در تاریخ انقلاب کهنه و فراموش شود زیرا دشمن هیچگاه از انحراف جریان انقلاب و فریب افرادی که دلبسته دنیا شده‌اند مأیوس نمی‌شود، برخی افراد در شرایط فعلی به دنبال تغییر چهره آمریکا هستند و می‌خواهند در مرحله نخست آمریکا را در دیدگاه ملت تطهیر کرده و بعد از آن در بدنه جامعه نفوذ کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 5+1 گفت: رهبر معظم انقلاب در ابتدای مذاکرات فرمودند که من به این مذاکرات خوشبین نیستم و امروز شیفتگان برجام و افرادی که همه مسائل کشور را به انعقاد این قرارداد مشروط می‌کردند به این پیشبینی ایمان آورده‌اند.

حجت الاسلام جاوری ادامه داد: آمریکاییها در ابتدای مذاکرات با این نیت که روی خوشی به برخی افراد نشان دهند و بعد از آن عناصر خود را در بدنه نظام و جامعه داخل کنند اما رهبری انقلاب با درایتی هوشمندانه با طرح اصطلاح نفوذ در ادبیات سیاسی کشور، مردم و مسؤولان را نسبت به این دسیسه دشمن آگاه کردند، وقتی که آمریکاییها در این زمینه شکست خوردند برای جبران این شکست سیاسی، در اقدامی آشکارا تعهدات خود در برجام را نقض کرده و تحریمهای ضد ایرانی را تمدید کردند.

وی بیان کرد: فتنه 88 تنها بخشی از دسیسه غرب در مقابله با جمهوری اسلامی بود، تا زمانی که افرادی حاضر باشند برای دست یافتن به امیال دنیوی خود هر کاری را انجام دهند، آمریکا و غرب هم از اجرای نقشه‌های خود ناامید نمی‌شوند./202/868/ب1

ارسال نظرات