۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۶۹۳۹۵
امام جمعه بندرامام:

بیداری سیاسی مردم سبب آفرینش حماسه 9 دی شد

امام جمعه بندرامام با اشاره به کشاندن مردم به خیابان ها از سوی فتنه گران در فتنه 88 برای امتیازگیری گفت: 9 دی گامی بلند برای تثبیت دستاوردهای انقلاب اسلامی که بیداری سیاسی مردم سبب آفرینش آن شد.
حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندر امام خمینی(ره)

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره فتنه سال88 ابراز داشت: جریان های داخلی منافق و منحرف فکری ـ عقیدتی حدود 20 سال دست به دست هم داده بودند تا ساختار نظام اسلامی را تغییر دهند که در این میان انتخابات سال 88 را بهترین فرصت یافتند.

امام جمعه بندرامام گفت: عوامل فتنه 88 با کمک های رسانه ای، مالی و تبلیغاتی و حمایت های سیاسی و جنگ روانی دشمنان نظام اسلامی در پی پیروزی و قرار دادن کاندید مورد نظر خود و آمریکا در رأس قدرت نظام اسلامی بودند اما پس از انتخاب کاندیدی دیگر، توطئه خود را خنثی شده دیده و به مخالفت برخواستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام با اشاره به این که عوامل فتنه به سبک انقلاب های رنگی با بهانه انتخابات مردم را به خیابان ها کشاندند، افزود: آنها با این اقدام تلاش کردند تا با فشار مردمی، نظام اسلامی را به عقب نشینی وادار کنند اما رهبر معظم انقلاب در برابر چنین اقدامی ایستادگی کرد.

حجت الاسلام تابش به شکست فتنه گران در دست یابی به اهداف خود اشاره و اظهار داشت: در عاشورای سال 88 به ساحت قدسی امام حسین(ع) توهین شد که پس از آن مردم به صورت خودجوش و بدون هیچگونه فراخوانی به مقابله و سر دادن شعار علیه فتنه گران پرداختند.

وی هشدارهای رهبر معظم انقلاب، اقدامات تقدس زدا و اهانت آور فتنه گران و بیداری سیاسی مردم را سبب وقوع یوم الله 9 دی برشمرد و گفت: 9 دی گامی بلند برای تثبیت دستاوردهای انقلاب اسلامی در سخت ترین شرایط و با همیاری مردم است.

امام جمعه بندرامام با بیان این که رهبر معظم انقلاب در چند مرحله به رویارویی با فتنه گران برخواستند، ابراز داشت: در نخستین گام همه را به قانون مداری فراخوانده و فتنه گران را مکلف پذیرفتن قانون کردند اما پس از سرباز زدن در پذیرش قانون، مردم به بی قانونی آنها پی بردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام دومین گام رهبر معظم انقلاب برای رویارویی با فتنه گران، را رعایت اخلاق انتخاباتی مکلف دانست و افزود: هشدارها نسبت به جلوگیری از توطئه و نفوذ دشمن و بی توجهی فتنه گران به چنین سخنانی حقیقت آنها را آشکار و مردم علیه آنها موضع گیری کردند.

حجت الاسلام تابش با بیان تحلیل جامع رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد همان سال درباره فتنه خاطرنشان کرد: این تحلیل اکثر افراد را از مسیر ناصواب بازگردانده و یا به سکوت وادار کرد./9456/302/ب3

ارسال نظرات