۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۴۶۹۲۱۲
آیت الله طبرسی:

برگزاری کنسرت‌، راه درمان مشکلات جامعه نیست/ اگر تکرار شود سکوت نخواهیم کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران به حواشی برگزاری مراسم میلاد پیامبر گرامی اسلام و امام صادق(ع) در ساری اشاره کرد و با بیان این که ما هم از موضوع به‌وجودآمده بیزاری می‎جوییم و این این گونه مسائل نباید اتفاق بیفتد و اگر تکرار شود ما سکوت نمی‎کنیم، گفت: کنسرت‌درمانی چه مشکلی از جامعه ما درمان می‎کند و نباید این گونه مسائل تکرار شود.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان بر ضرورت بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) در زندگی تأکید کرد و گفت: با درس آموزی از مکتب اهل بیت(ع) می توانیم زندگی سعادتمندانه ای داشته باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تقوای الهی یکی از شاخصه های مهم انسان مؤمن و متقی است، افزود: اگر انسان از ایمان و تقوای الهی برخوردار باشد به حتم در دنیا و آخرت سعادتمند خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به آزاد سازی حلب از سوی جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: این آزاد سازی بار دیگر تداعی کننده آزادی خرمشهر از سوی رزمندگان اسلام بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که آزاد سازی حلب شکست سنگینی برای جبهه کفر به سرکردگی آمریکا بود، خاطرنشان کرد: این پیروزی در عرصه سیاسی برای آمریکایی ها و همپیمانانش بسیار گران تمام شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که کشورهای غربی و عربی منطقه برای نابودی دولت قانونی بشار اشد از همه ظرفیت های منطقه ای و بین المللی استفاده کردند، گفت: اما ایستادگی جبهه مقاومت مانع تحقق توطئه های دشمنان در منطقه شده است.

رییس شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که آزادی حلب مرهون رشادت شهدای مدافع حرم است، افزود: موج مقاومت و رشادتمردی کشورهای اسلامی را فراگرفته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که تنها راه خنثی کردن توطئه دشمنان در منطقه وحدت و همدلی امت اسلامی است، تصریح کرد: متأسفانه برخی حکام دست نشانده عربی عامل تفرقه و اختلاف میان کشورهای اسلامی در منطقه هستند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این توطئه غربی عربی که سال ها است در منطقه آغاز شده است با هوشیاری جبهه مقاومت شکست خورده است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها تلاش کردند تا با ایجاد فتنه و جنگ در منطقه حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی فراهم کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امت اسلامی نباید نسبت به مسأله فلسطین بی تفاوت باشند، تصریح کرد: نباید مسائل پیش آمده در خاورمیانه موجب بی تفاوتی امت اسلامی نسبت به مسأله فلسطین شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت و توانمندی های بالای کشور در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی افزون بر قابلیت‌های خدادادی در حوزه اقتصادی، از سرمایه معنوی به‌نام دین اسلام برخوردار است که این سرمایه معنوی مختص کشورهای اسلامی است.

وی در ادامه سخنان خود با تبریک سالروز ولادت حضرت مسیح، از ایشان به عنوان پیامبر صلح و دوستی یاد کرد و گفت: اما متأسفانه پیروان این پیامبر از دین مسیح خارج شده و با انحراف از دین مسیحیت به‌دنبال ایجاد نفاق و کشتار در جهان هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به سالروز تشکیل حفاظت سپاه از سازمان هواپیمایی اشاره کرد و با بیان این که خوشبختانه عملکرد سپاه همانند بخش های دیگر در این عرصه نیز قابل قبول و روشن است، افزود: امنیت امروز کشورمان مرهون تلاش های همه نیروهای مسلح به ویژه سپاهیان اسلام است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز در پیش بودن حماسه نهم دی اشاره کرد و گفت: حماسه نهم دی برگ زرین دیگری در تاریخ پرشکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

امام جمعه ساری با بیان این که حماسه تاریخی نهم دی موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسوایی فتنه گران شد، افزود: آن حماسه عظیم نمایش اقتدار ملت ایران در برابر فتنه گران داخلی و خارجی بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که حماسه نهم دی ثابت کرد ملت ولایت مدار ایران اسلامی با الگوبرداری از قیام عاشورا، هرگز در مقابل ظلم، فتنه و خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی سکوت نخواهند کرد، گفت: ملت ایران با حضور باشکوه خود بار دیگر وفاداری خود به انقلاب، امام راحل، مقام معظم رهبری و ارزش های اسلامی را ثابت کردند. 

آیت الله طبرسی با بیان این که فتنه گری در نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته است، ادامه داد: همه توان و تلاش دشمنان ایران اسلامی در سی سال گذشته در این جهت خلاصه شده است. 

امام جمعه ساری نهم دی را روز بصیرت و میثاق ملت ایران اسلامی با ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: آن حماسه تاریخی پیوند ناگسستنی امت با ولایت بود.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در نهم دی سال گذشته پاسخ کوبنده ای به فتنه گران دادند، ادامه داد: فتنه گران و عناصر ضد انقلاب همه آرزوهای خود را با خلق حماسه نهم دی ملت ایران به گور بردند.

امام جمعه ساری با بیان این که به حق روز نهم دی را باید روز بصیرت و آگاهی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: این ملت نشان دادند که تا پای جان بر میثاق خود با آرمان های انقلاب، امام و رهبری خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مشکلات به‌وجودآمده در ارتباط با خسارت طوفان افزود: مصوبه برای مردم رفع نگرانی می‏‌کند اما باید به‌صورت عملیاتی نسبت به رفع مشکلات کشاورزان اقدام شود.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: این‌طور نیست که مسؤولان استانی بی‎تفاوت باشند، در استان اقدامات خوبی برای پیگیری در این زمینه انجام شد، بنا شد که مرکبات مازندران را خریداری کنند.

وی به حاشیه‌های برگزاری جشن میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) در ساری اشاره کرد و گفت: سر و صدای بسیاری در فضای مجازی در این ارتباط ایجاد شد و بنده از احساسات پاک و دینی مردم متدین و خانواده‌ها  تشکر و قدردانی می‏‌کنم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ما هم از موضوع به‌وجودآمده بیزاری می‎جوییم و این این گونه مسائل نباید اتفاق بیفتد و اگر تکرار شود ما سکوت نمی‎کنیم، تأکید کرد: ما بابرگزاری کنسرت در ساری مخالف هستیم، در گذشته هم با این موضوع برخورد کردیم، کنسرت‌درمانی چه مشکلی از جامعه ما درمان می‎کند و نباید این گونه مسائل تکرار شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که این حرکت زشت که در این اجتماع اتفاق افتاد خلاف شرع بود، گفت: نباید از این پس شاهد این گونه مسائل در شهر باشیم و در حال حاضر این موضوع باید بررسی قرار گیرد که این اتفاق به عمد یا به‌صورتی اتفاقی بوده است./201/950/ب1

ارسال نظرات