۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۴۶۹۱۹۵

سودجویی تاجر سعودی از مناره مسجد

شهروندان سعودی در منطقه «ضمد» شهرستان جازان درحالی به قصد اقامه نماز در مسجد بین راهی این منطقه توقف می کنند که به جای مسجد، شاهد مناره ای بر سر در ایستگاه پمپ بنزین هستند.
مناره

به گزارش خبرگزاری رسا، بنا به گفته های شهروندان سعودی، مسافران بین راهی که از منطقه ضمد شهرستان جازان عربستان عبور می کنند، درحالی که به قصد اقامه نماز، از دور مناره مسجدی را می بینند؛ مسیر خود را به سمت این مکان تغییر می دهند اما هنگامی که به مقصد نزدیک می شوند، تنها مناره ای را می بینند که بالای حایگاه سوخت خودنمایی می کند.

بر اساس این گزارش، به گفته شاهدان، این ایستگاه پمپ بنزین سابقا یک مسجد بوده اما از سوی یک تاجر به منظور کسب و کار، خریداری شد تا مسجد در جای دیگری در همان حوالی احداث شود.

به نوشته العالم، تاجر سعودی اما قبل از ویران کردن این مسجد، آن را در جایی نزدیک همین منطقه می سازد و در محل مسجد قبلی نیز به تأسیس جایگاه سوخت اقدام می کند.

این درحالی است که مناره مسجد قبلی با ارتفاع 20 متر به سفارش تاجر منفعت طلب سر جای خود باقی می ماند تا با این حیله، مسافران از راه دور به قصد نماز به این سمت کشیده شوند.

بر اساس این خبر، شهروندان سعودی با نزدیک شدن به این ایستگاه، شاهد نصب تابلوی تبلیغاتی این پمپ بنزین هستند که بر روی مناره مسجد قبلی تعبیه شده است بی آنکه اشاره ای به مکان مسجد جدید شده باشد./847/ب102/د

ارسال نظرات