۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۶۸۸۴۹
آيت الله جنتی با اشاره به حوادث تروريستی اخير:

دولت‌های مقتدر به فكر ريشه كنی جريان تكفيری باشند/ تركيه دروازه ورود تروريست ها به منطقه بود

دبير شورای نگهبان با اشاره به حوادث تروريستي اخير تركيه و آلمان و پيش از آن حوادث مشابه در فرانسه گفت: بسياری از تكفيری ها و داعشی ها، دست پرورده همين كشورها هستند و اكنون اين كشورها، خود نيز طعم ترور را مي‌چشند.
آیت الله جنتی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره كل روابط عمومي شوراي نگهبان، آيت الله جنتي، صبح امروز در جلسه هفتگي اعضاي شوراي نگهبان، با ابراز تأسف از حمايت برخي دولتها از جريانات تكفيري گفت: متأسفانه تركيه دروازه ورود تروريست ها به منطقه بود و عناصر تكفيري از كشورهاي اروپائي و از راه تركيه به سوريه و عراق وارد مي شدند. اكنون با بازگشت تروريست هاي تكفيري ها، آتش به جان همان كشورها مي افتد و آنها هم طعم خشونت را مي چشند.
ریيس مجلس خبرگان رهبري در ادامه ابراز اميدواري كرد؛ دولتهاي مقتدر به فكر بيفتند و براي هميشه جريانهاي تكفيري و تروريستي را ريشه كن كنند.
وي با اشاره به پيروزي هاي مقاومت اسلامي در منطقه گفت: آزادي غير منتظره «حلب» خبر خوشحال كننده اي بود كه به كمك رزمندگان اسلام در كشورهاي مختلف منطقه انجام گرفت. اميدواريم به زودي «موصل» هم آزاد شود و شر داعشي ها و تكفيري ها از منطقه جمع شود.
آيت الله جنتي همچنين با ابراز خشنودي از رونق صله رحم در شب يلدا گفت: بسياري از مردم، طي گردهمائي ها و مراسم ديشب محيط گرم و صميمانه اي در خانواده ها داشتند كه جاي خوشحالي دارد./1323/د102/ج1

ارسال نظرات