۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۴۶۸۷۴۱
در دارالشفا برگزار شد؛

جلسه دفاعیه پایان نامه های حوزوی

جلسه دفاعیه پایان نامه های کاربردهای اماره و ید در فقه از نظر فریقین اشتراک ها و افتراق ها و نقش تربیتی خوف و رجاء در تکامل انسان در مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد.
پایان نامه 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه دفاعیه پایان نامه های کاربردهای اماره و ید در فقه از نظر فریقین اشتراک ها و افتراق ها و نقش تربیتی خوف و رجاء در تکامل انسان در مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، پایان نامه نقش تربیتی خوف و رجاء در تکامل انسان به همت جعفر حسن زاه چهار برج با مشاوره و راهنمایی حجج اسلام والمسلمین هاشمی و ذبیح تدوین شده است و حجت الاسلام و المسلمین طوسی نیز داوری جلسه دفاعیه این پایان نامه را برعهده داشت.

همچنین پایان نامه کاربردهای اماره و ید در فقه از نظر فریقین اشتراک ها و افتراق ها از سوی محقق حوزوی داور بابا زاده تدوین شده است و حجج الاسلام والمسلمین خادم الذاکرین و نیازی استاد راهنما و مشاور و حجت الاسلام و المسلمین حسینی کردانی نیز داوری جلسه دفاعیه این پایان نامه را برعهده داشتند.

گفتنی است، جلسه دفاعیه پایان نامه های کاربردهای اماره و ید در فقه از نظر فریقین اشتراک ها و افتراق ها و نقش تربیتی خوف و رجاء در تکامل انسان روز گذشته سه شنبه 30 آذر ساعت 18 و 20 با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در اتاق دفاعیات مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد./1324/303/ب3

ارسال نظرات