۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۴۶۸۷۳۷
آیت الله موسوی اصفهانی:

همگرایی نیروهای انقلابی در انتخابات ضروری است

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: در انتخابات گذشته اگر شهرستان های دیگر افراد انقلابی حرکتی نمی کردند، همه افراد انقلابی و دلسوز در جامعه حذف می شدند و به این موضوع باید بیشتر اهمیت دهیم که افراد حزب اللهی و انقلابی حتی الامکان در یک نقطه متمرکز شویم.
موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سعید جلیلی، نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی شب گذشته با آیت الله سید مصطفی موسوی مدیر حوزه های علمیه همدان دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اهمیت همگرایی افراد انقلابی در کشور، گفت: اصولگرایان دچار اشتباه قبلی خود نشوند و در این چهار سال مشکلات زیادی پدید آمد و مسبب آن نبود ایثار بین نامزدهای انقلابی بود.

وی از خودگذشتگی را امری مهم توصیف کرد و ابراز داشت: مسأله مهم آن است که آخر خط آقایان انقلابی در انتخابات، مصلحت نظام اسلامی را رعایت کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم افزود: افراد ارزشی و انقلابی محافظ مواضع صد در صد رهبری چطور است که سر و صدایی ندارند و هنوز بسیاری از افراد در زمینه همگرایی سکوت کرده اند.

وی گفت: این مسأله مهمی است که اصولگراها بتوانند در یک زمینه متمرکز شده و پشتیبان رهبر معظم انقلاب باشند و در اقصی نقاط کشور از افراد دلسوز حمایت کنند و افراد دلسوز نظام دلواپس این مساله باشند.

آیت الله موسوی اصفهانی ابراز داشت: در انتخابات گذشته اگر درشهرستان های دیگر افراد انقلابی حرکتی نمی کردند، همه افراد انقلابی و دلسوز در جامعه حذف می شدند و به این موضوع باید بیشتر اهمیت دهیم که افراد حزب اللهی و انقلابی حتی الامکان در یک نقطه متمرکز شویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته این که مردم در مورد حرف های افراد تمرکز می کنند و گفتمان افراد در زمینه انتخابات بسیار مهم است ولی باید دانست که وجود یک نامزد در انتخابات بسیار اثرگذار است./979/202/ب2

 

 

 

ارسال نظرات