۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۴۶۸۷۱۴

فعالیت 120 تشکل مردمی با محوریت 9 دی در خراسان رضوی

دبیر ستاد مردمی 9 دی خراسان رضوی با اشاره به اهمیت معرفی واقعه 9 دی، گفت: 9 دی نباید غیرواقعی معرفی شود و در همین راستا 120 تشکل مردمی در خراسان رضوی با دغدغه 9 دی مشغول به فعالیت شده‌اند.
حماسه 9دي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام محمدجواد قاسم پور، دبیرستاد مردمی 9 دی خراسان رضوی، امروز در نشست خبری تشریح برنامه های بزرگداشت نهم دی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: واقعه نهم دی یک رویداد همیشه زنده و فراموش نشدنی است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، مردم با اعتقاد به‌نظام و دفاع از آن پاسخ کوبنده‌ای به فتنه گران دادند، افزود: وجهه مردمی 9 دی بزرگ‌ترین شاخصه این رویداد است.

حجت الاسلام قاسم پور تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌های شش‌ساله اخیر ستاد مردمی نهم دی هرسال فعالیت‌ها و برنامه‌ها با یک محور صورت گرفته است و امسال موضوع «نفاق» را محور برنامه‌ها قرار داده‌ایم.

دبیر ستاد مردمی حماسه نهم دی خراسان رضوی با اشاره به بیانات رهبری درباره 9 دی و وظیفه و تکلیف مردم نسبت به آن تأکید کرد: با توجه به اینکه عده‌ای در امتداد فتنه به دنبال درست کردن یک انقلاب تقلبی هستند کار جبهه فرهنگی انقلاب، روشنگری است.

حجت الاسلام قاسم پور با اشاره به اهمیت معرفی واقعه 9 دی تصریح کرد: 9 دی نباید غیرواقعی معرفی شود و در همین راستا 120 تشکل مردمی در خراسان رضوی با دغدغه 9 دی مشغول به فعالیت شده‌اند.

وی افزود: اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها درباره 9 دی با سه شاخصه مردمی، انقلابی و فرهنگی صورت گرفته است واز ظرفیت‌های نهادهای کشوری، استانی و شهری نیز استفاده می‌شود.

حجت الاسلام قاسم پور از برگزاری برنامه‌های 9 دی با پنج محور خبر داد و گفت: مراسمات مردمی، فضا آرایی شهری، تولیدات مردمی، سلسله جلسات توانمندسازی فعالان و مبلغان نه دی و فضای مجازی پنج محور برنامه‌های نه دی است.

وی با اشاره به 25 برنامه محوری قابل‌اجرا در ایام نهم دی در سطح استان تصریح کرد: برنامه‌های محوری در سطح استان با حضور اساتیدی چون آیت‌الله علم‌الهدی، آیت‌الله صدیقی، آیت‌الله مصباح، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام ماندگاری، رحیم‌پور ازغدی و دیگر اساتید برگزار می‌ شود.

دبیر ستاد مردمی حماسه نهم دی در خراسان رضوی با اشاره به برگزاری برنامه‌ها از دوم تا 16 دی‌ماه گفت: این برنامه ها در شهرهای مشهد، نیشابور، سرخس، طرقبه و شاندیز برگزار می شود./101/930/ب1

ارسال نظرات