۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۴۶۷۹۱۷
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

وحدت و همگرایی مسلمانان سبب آزادسازی حلب شد

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه وحدت و همگرایی مسلمانان سبب آزادسازی حلب شد و گفت: وحدت و برادری مسلمانان در سوریه سبب آزادسازی حلب و بازگشت مردم مسلمان به سرزمینشان شد که باید نعمت وحدت و برادری مسلمانان را قدر دانست و با تقویت آن در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کرد.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان عصر امروز پس از نماز مغرب و عشاء در جمع نمازگزاران مسجد سلمان کرمانشاه با اشاره به اینکه وحدت و انسجام میان مسلمانان رمز بقا و پیروزی آنها است ابراز داشت: مسلمانان با اقتدا به مکتب رسول اکرم (ص) همچون سدی فولادی در برابر دشمنان از اسلام ناب محمدی پاسداری می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: هر زمانی که وحدت مسلمانان حفظ شود آن روز جشن حقیقی مسلمانان است لذا تداوم مکتب پیامبر اسلام (ص)، تأکید بر حفظ وحدت و تقویت آن است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: امروز یکی از بزرگترین وظایف علمای شیعه و اهل سنت تأکید بر انسجام وحدت میان مسلمانان بوده و با تمرکز بر مشترکات این مهم تحقق خواهد یافت.

استاد حوزه علمیه در ادامه به حربه های دشمنان علیه دین اسلام پرداخت و اظهار داشت: دشمن با ابزار تفرقه افکنی و ابداع فرقه های ضد دین سبب اختلاف میان مسلمانان شده و اسلام هراسی را در جهان ترویج می دهد.

وی بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی ام القرای جهان اسلام است و رهبر معظم انقلاب نیز دلسوزانه امورات مسلمانان را پیگیری کرده و با درایت و بصیرتی انقلابی عزم آنها را در جهت مقابله با دشمنان اسلام جزم می کند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه یادآور شد: در هر عرصه ای که رهبر معظم انقلاب ورود پیدا کرد اسلام و انقلاب در آن زمینه از گزند هجمه های دشمنان و استحاله فرهنگی مصون ماند.

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: امروز انگلیس، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با تفرقه انگیزی و با کشتار و به خاک و خون کشیدن مسلمانان از ترویج اسلام ناب محمدی پیشگیری می کنند قطعأ تداوم و تبیین انقلاب و اسلام در جهان به تضعیف و حذف مستکبران جهانی تسریع می بخشد.

این مسؤول در پایان تأکید کرد: وحدت و همگرایی مسلمانان در سوریه سبب آزادسازی حلب و بازگشت مردم مسلمان به سرزمینشان شد که باید نعمت وحدت و برادری مسلمانان را قدر دانست و با تقویت آن در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کرد./857/202/ب3

ارسال نظرات