۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۴۶۷۵۷۱
امام جمعه بیرجند:

معلولان باید به روح خود اهمیت دهند

امام جمعه بیرجند گفت: ورزشکاران معلول هر چند دچار معلولیت های جسمی و حرکتی هستند اما دارای فکر و روح بزرگی هستند، معلولان باید به روح خود اهمیت بدهند و در زندگی خود مدال معنویت را کسب کنند.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی‌بیرجندی، امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار قهرمانان جانباز و معلول خراسان جنوبی اظهار داشت: داشتن وحدت در جامعه باید از روی فکر و اندیشه باشد اما گاهی وحدت در جامعه از روی استرس و اضطراب است.

وی با بیان اینکه مسلمانان از جایگاه بالایی در اسلام برخوردار هستند و باید به حفظ وحدت تلاش کنند، گفت: برای اینکه انسان کامل یعنی امام زمان(عج) ظهور کند باید ابتدا در جهان وحدت ایجاد شود و نباید در بین مسلمانان تفرقه و اختلاف باشد.

امام جمعه بیرجند به ورزشکاران معلول و جانباز اشاره کرد و افزود: ورزشکاران معلول هر چند دچار معلولیت های جسمی و حرکتی هستند اما دارای فکر و روح بزرگی هستند، معلولان باید به روح خود اهمیت بدهند و در زندگی خود مدال معنویت را کسب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی ورزشکاران جانباز و معلول باید الگویی برای دیگر افراد در جامعه باشند، تصریح کرد: انسانی موفق است که عاقبت دنیا و آخرت را از خدا بخواهد، جسم یک فرصتی است که در اختیار انسان قرار دارد و در ادامه این جسم از بین می رود./202/880/ب1

ارسال نظرات