۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
کد خبر: ۴۶۶۹۹۹
امام جمعه همدان:

برخی کج فهمی ها سبب بیزاری مردم از دین می شود

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: برخی کج فهمی ها در تاریخ سبب بیزاری مردم از دین شده است و امام صادق(ع) می فرمایند برخی افراد از همان راه که باید افراد را به دین جذب کنند، افراد را از دین زده می کنند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، کمیسیون تخصصی توسعه آموزشی قرآن کریم و کمیته همکاری های حوزه و دانشگاه شب گذشته در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد.

در این دیدار آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان با اشاره به مسأله تعلیم و تربیت، گفت: بسیار مهم است که آموزش به کودکان و جذب آنها به سوی مسائل دینی با ظرافت و دقت انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: آیت الله مظاهری زمانی که در قم حضور داشتند از تعبیر کوچک های بسیار بزرگ استفاده می کردند، یعنی برخی برنامه ها بسیار کوچک هستند ولی به لحاظ سازندگی و ویرانگری بسیار مهم هستند و اگر برخی رفتارها از ناحیه روحانیت و مربیان رعایت نشود نتیجه عکس خواهد داد.

وی افزود: در تاریخ برخی کج فهمی ها سبب بیزاری مردم از دین شده است و امام صادق(ع) می فرمایند برخی افراد از همان راه که باید افراد را به دین جذب کنند، افراد را از دین زده می کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان ابراز داشت: برخی ندانم کاری ها در برخورد با جوانان سبب می شود که جوانان از دین فراری باشند و و این سبب انحراف جامعه می شود.

وی خاطرنشان کرد: باید مسائل را مورد به مورد تطبیق داد و دانست که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نیز برخی رفتارهای بی برنامه سبب انحراف جامعه می شود.

امام جمعه همدان در ادامه اظهار داشت: توجه به کودکان بسیار مهم است و باید دانست که محبت به کودکان می تواند به نوعی بیمه کردن آنها در برابر بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

وی افزود: بسیاری از امور در عین حال که بسیار کوچک هستند به همان اندازه مهم و اثرگذار هستند و اگر انجام نشود جواب مطلوب حاصل نمی شود./979/202/ب2

ارسال نظرات