۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۴۶۶۵۸۲
معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

تبیین فلسفه 9 دی از سوی روحانیان در روستاها

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی خوزستان با برگزاری گفتمان های دینی مرتبط با 9 دی از حضور روحانیان مستقر در روستاها برای برگزاری مراسم باشکوه 9 دی خبر داد.
سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عباس علی رستمی نیا، معاون فرهنگی، پرورشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در جلسه هماهنگی مراسم 9 دی که ظهر امروز در سالن اجتماعات معاونت سیاسی اجتماعی استانداری برگزار شد، با اشاره به این که این اداره همچون سایر ادارات و سازمان ها فعالیت هایی را به مناسبت یوم الله 9 دی انجام خواهد داد، گفت: در این باره ابلاغیه ای به رؤسای شهرستان ها ارسال و برنامه های مرتبط با روز بصیرت در اختیار آنها قرار می گیرد تا شاهد فعالیت ادارات تبلیغات سراسر استان برای پاسداشت چنین روزی باشیم.

معاون فرهنگی، پرورشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که گفتمان های دینی مرتبط با 9 دی در مدارس، دانشگاه و مساجد استان برگزار خواهد شد، ابراز داشت: استفاده از اساتید و صاحب نظران، اعزام مبلغ، دعوت از هیأت های مذهبی، مداحان و مبلغان، هیئات و امنای مساجد، مؤسسه های قرآنی، کانون های فرهنگی ـ تبلیغی برای حضور در تجمع یوم الله 9 دی از اقدامات این اداره خواهد بود.

این مقام مسؤول استفاده از ظرفیت 120 روحانی مستقر در مناطق محروم و روستاهای استان را از دیگر اقدامات برای برگزاری مراسم  9 دی برشمرد و افزود: پیش از آن گرامی داشت 9 دی منحصر به شهرها بود اما برای سال کنونی تلاش شد تا در روستاها نیز به صورت باشکوه برگزار شود.

حجت الاسلام رستمی نیا به استفاده از سامانه های پیامکی و شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مناسبت 9 دی اشاره کرد.

همچنین غلامرضا شنبدی، مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان در این جلسه با بیان این که رمز پیروزی وحدت است، گفت: باید وحدت را در میان همه افراد و اقشار سیاسی تقویت تا نقطه مقابلی برای رویارویی با دشمنان باشد و ان شاالله در 9 دی افراد علی رغم سلایق و تفکرات گوناگون حضور پیدا کنند./9456/202/ب3

ارسال نظرات