۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۴۶۶۵۶۹
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

نواخته شدن زنگ بصیرت در مدارس استان خوزستان

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به مصوبات صورت گرفته برای پاسداشت روز بصیرت گفت: نواخته شدن زنگ بصیرت در سرتاسر مدارس استان و برگزاری نشست ها و هم اندیشی های بصیرت افزایی از جمله تصمیمات اتخاذ شده برای 9 دی است.
حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، رییس ستاد دهه فجر خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در جلسه هماهنگی مراسم 9 دی که ظهر امروز در سالن اجتماعات معاونت سیاسی اجتماعی استانداری برگزاری شد، با تبریک ایام ربیع الاول ابراز داشت: در این جلسه به شکرانه حضور حماسی ملت ایران در دفع توطئه های دشمنان و نقش مؤثر آنها در استمرار انقلاب اسلامی، حمایت از ولایت فقیه و احیای آرمان های امام حسین(ع) در 9 دی، در سراسر خوزستان ستادهای بزرگداشت این روز تشکیل خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: ستادهای مراسم 9 دی در شهرستان ها و بخش های مختلف استان تشکیل می شود که این مراسم با حضور پرشور مردم در سراسر خوستان برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول با بیان این که به مناسبت 9دی در دانشگاه ها، حوزه ها و مدارس نشست ها و هم اندیشی های بصیرت افزایی برگزار می شود، گفت: نواخته شدن زنگ بصیرت در سرتاسر مدارس استان، فعالیت های فرهنگی و قرآنی کانون ها و مؤسسه های قرآنی در مساجد، تولید برنامه های محتوایی از سوی صدا و سیما برای تبیین آرمان های والای 9 دی از تصمیمات اتخاذ شده به مناسبت چنین روزی است.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به این که رسانه ها و خبرگزاری های استان مقاله های علمی در تبیین اهمیت 9 دی را در فعالیت های خواهند داشت، خاطرنشان کرد: تبلیغات شهرداری از سوی شهرداری و انجام فعالیت های فرهنگی و هنری از سوی دستگاه های دولتی از دیگر مصوبات در نظرگرفته شده برای پاسداشت روز بصیرت است.

وی در پایان ابراز داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته انتظار می رود که پاسداشت 9 دی از جنبه محتوایی و کمی ـ کیفی نسبت به سال های گذشته در استان آبرومندانه تر برگزار شود./9456/202/ب3

ارسال نظرات