۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۶۴۴۶۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسؤولان به جای رفع گرفتاری های مردم به دنبال برگزاری کنسرت هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در اسلامی که مکتب آن غنی است چرا باید اختلافات طبقاتی، فحشا و منکرات و بی توجهی مسؤولان وجود داشته باشد، متأسفانه برخی در این جامعه اختلاس می کنند و حقوق های نجومی می گیرند و میلیاردها تومان به جیب می زنند اما برخی ها نیز نان شب خود را ندارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) که در آستان مبارکه امامزادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: تمام مشکلات فردی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی در جامعه به دلیل مشکل توحیدی است که اگر این توحید درست شود تمام مشکلات نیز حل شدنی است.

وی با بیان اینکه کلمه اسلام در قرآن در دو جا کاربرد دارد یکی در اسلام ابتدایی و دیگری در اسلام نهایی، گفت: اسلام نهایی که در واقع نهایت ایمان است تمام وجود و احساس، عواطف و عقل انسان را تحت تأثیر قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر واژه های دین در دست هوا و هوس افتاد باید شاهد بسیاری از کارهایی باشیم که امروز در منطقه به اسم دین اتفاق می افتد، در جهاد ابتدایی حضور پیامبر و امام معصوم مشروط است یعنی تمام بهانه ها که به اسم دین سبب کشورگشایی و تسلط بر جان و مال و ناموس می شود ممنوع است و باید در جهاد ابتدایی اجازه امام و پیامبر معصوم وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمن عبادی جهاد دفاعی را بر تمام انسان ها واجب دانست و تصریح کرد: حق طبیعی هر انسانی است که اگر مهاجمی به آن هجوم بیاورد از خود دفاع کند و این دفاع کردن در عالم تمام موجودات است.

وی با بیان اینکه اخلاق، عقیده، سیاست و امور اجتماعی ویران شده است چرا که ایمان وجود ندارد، ادامه داد: دشمنان امروز به دلیل نداشتن ایمان در سطح بین الملل ظلم های گوناگونی انجام می دهند و مردم را آواره می کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در اسلامی که مکتب آن غنی است چرا باید اختلافات طبقاتی، فحشا و منکرات و بی توجهی مسؤولان وجود داشته باشد، متأسفانه برخی در این جامعه اختلاس می کنند و حقوق های نجومی می گیرند و میلیاردها تومان به جیب می زنند اما برخی ها نیز نان شب خود را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه در کجای اسلام آمده است که برای خوشحالی مردم کنسرت برگزار کنید، اظهار کرد: مسؤولان برای کسانی که نان شب و شغلی ندارند کنسرت اجرا می کنند تا بلکه این افراد خوشحال شوند، این فاصله گرفتن مسؤولان از مردم جز بی ایمانی چه می تواند باشد؟

وی افزود: هر کدام از مسؤولان در این جامعه شده اند طاغوت و مردم را به طرف خود فرا می خوانند، مکتب اسلام عدالت است پس این عدالتی که اسلام از آن نام برده است در کجا قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر از فرصت ها به خوبی استفاده نکنیم نه ثروتی و نه پست و مقامی برای ما می ماند آنچه که می ماند حقیقت اسلام است، گفت: از کفاری که دست آن ها به خون جوانان ما آغشته است فاصله بگیریم و به نفع بیگانه تصمیم نگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: در جامعه افرادی هستند که از سواد حوزه و دانشگاه برخوردار نیستند اما ایمان دارند و در این 37 سال اشتباهی را مرتکب نشده اند زیرا این ایمان آن ها را همراهی کرده است اما بالعکس افراد تحصیل کرده ای وجود دارند که دچار اشتباهات بزرگی می شوند چرا که ایمان وجود ندارد و اگر دست خدا برداشته شود شهرت و آوازه و تحصیل برای انسان دردی را دوا نمی کند./202/880/ب1

ارسال نظرات