۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۴۶۱۲۸۸
مجمع نمایندگان طلاب با انتشار بیانیه ای؛

مرحوم شجونی هرگز از خاطره انقلابیون محو نخواهد شد

مرحوم شجونی هرگز از خاطره‌های انقلابیون محو نخواهد شد که چون آزادگان در صف اول مبارزات، قبل، بعد و در استمرار نظام قرار داشت و با حضور در سنگرهای مختلف ثابت کرد شاگرد مکتب جهادی خمینی کبیر(ره)‌«آسودگی آن عدم اوست» .
مجمع نمایندگان

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه ای درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شجونی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت.

متن این بیانیه بدین شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلاً (احزاب/23)

بار دیگر تقدیر الهی چنین شد که گلی از بوستان روحانیت جدا و به مأوی عقبی ساکن گشت؛ مرحوم مغفور حجت الاسلام والمسلمین شجونی روحانی خستگی ناپذیر، انقلابی و مخلص نظام جمهوری اسلامی که تا آخرین لحظات عمر شریفش به دفاع از ولایت و اهداف بلند امام راحل رضوان الله تعالی علیه از پای ننشست و با روحیه استکبار ستیزی نقاب از چهره فتنه گران بگشود.
مرحوم شجونی هرگز از خاطره‌های انقلابیون محو نخواهد شد که چون آزادگان در صف اول مبارزات - قبل، بعد و در استمرار نظام قرار داشت و با حضور در سنگرهای مختلف ثابت کرد شاگرد مکتب جهادی خمینی کبیر(ره)‌«آسودگی آن عدم اوست» و همواره بر دو اصل تأکید فراوان داشت؛ اولاً پشتیبانی از ولایت فقیه و ثانیاً عدم مماشات با دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی، برای شجونی عزیز تبعید، زندان، هجرت و تحمل ناروایی‌ها، همه و همه شیرین بود. چون رضایت شهیدان و امام شهیدان را در بیان حقایق می‌دانست و چه زیبا امام المسلمین رهبر معظم انقلاب به پیامی به همین مناسبت فرمودند: «آن مرحوم از مبارزان دیرین با رژیم طاغوت و از وفاداران به امام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر عمر تبلیغی خود بود. منبرهای روشنگر و بیان صریح و شیرین او خاطره‌های ماندگاری در ذهن و دل آشنایان این روحانی شجاع بر جای گذاشته است».
بدین وسیله مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ارتحال این عالم ربانی و خطیب انقلابی را به جامعه اسلامی، و رهبر معظم انقلاب و خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت عرض می‌نماید. روحش شاد و راهش پررهرو باد./916/ 102/ج

 

ارسال نظرات