۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۴۶۰۲۹۳
آیت الله کعبی:

مرحوم شجونی در دفاع از انقلاب و آرمان ها با هیچ کس تعارف نداشت

نماینده مردم خوزستان در خبرگان گفت: مرحوم شجونی همواره در مسیر دفاع از مکتب اهل بیت(ع) و نهضت امام خمینی(ره) ثابت قدم بوده و در کنار حضرت امام و رهبر معظم انقلاب همواره در مقابل جریان نفاق و جریان فتنه با شجاعت و صراحت و با شفافیت اعلام موضع کرده است.
 ‌آیت الله کعبی

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سوابق انقلابی و مبارزاتی مرحوم حجت الاسلام شجونی گفت: آن مرحوم از پیشکسوتان مبارزه و انقلاب و از اعضای قدیمی هیأت مؤتلفه و از همرزمان شهید نواب صفوی در فدائیان اسلام بود.

وی افزود: ایشان همواره در مسیر دفاع از مکتب اهل بیت(ع) و نهضت امام خمینی(ره) ثابت قدم بود و در کنار حضرت امام و رهبر معظم انقلاب همواره در مقابل جریان نفاق و  جریان فتنه با شجاعت و صراحت و با شفافیت اعلام موضع کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مرحوم شجونی یک الگو برای خطبای انقلابی و ولایتمدار است، اظهار داشت: ایشان در سال هایی که عضو جامعه روحانیت مبارز بوده در حضور مردم در صحنه و پیوند مردم و نظام نقش ایفا کرده است.

وی ادامه داد: ایشان به عنوان یک روحانی مردمی با تواضع و فروتنی در همه مجالس و استان ها حاضر می شد و بدون تکلف و تشریفات به وعظ و ارشاد می پرداخت.

آیت الله کعبی با اشاره به صراحت لهجه مرحوم حجت الاسلام شجونی در دفاع از آمان های امام و انقلاب ابراز داشت: ایشان با شجاعت در مقابل فتنه گران ایستاد و با هیچ کس تعارف نداشت، معمولا علیه فتنه گران، جریان نفاق و کسانی که باورها و ارزش های اسلامی را تضعیف می کردند ایشان همواره به عنوان امر به معروف و نهی از منکر موضع می گرفت و حتی با اسم نام می برد و از اشخاص ابایی نداشت./1323/ت302/ج

ارسال نظرات