۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۴۵۸۲۷۳
دبير شوراي قرآني کمیته فرهنگی آموزشی اربعين خبر داد؛

بزرگترین جمع خوانی سوره فجر در مسیر پیاده روی اربعین

دبير شوراي راهبري فعاليت‌هاي قرآني کمیته فرهنگی آموزشی اربعين با اشاره به برپایی ۶۰ موکب قرآنی در مسیر پیاده روی گفت: بزرگترین جمع خوانی سوره فجر در روز ۱۷ ماه صفر بعد از نماز ظهر و عصر توسط زائرین برگزار می شود.
حسن محمدي، دبير شوراي راهبری فعاليت‌های قرآني کمیته فرهنگی آموزشی اربعين

به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری  رسا به نقل از شبستان، حسن محمدي، دبير شوراي راهبری فعاليت‌های قرآني کمیته فرهنگی آموزشی اربعين، با اشاره به برنامه های قرآنی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی گفت:  امسال نیز 60 موکب قرآنی در مسیر نجف به کربلا جهت برگزاری فعالیت های قرآنی برپا خواهد شد.

وی با اشاره به حضور قاریان و گروه های تواشیح و مبتهلین در این موکب ها خاطرنشان کرد: توزیع قرآن و قرآن های تک برگ ویژه ختم قرآن با عنوان هدیه به ارواح طیبه شهدا و برگزاری محافل انس با قرآن از برنامه های این موکب ها می باشد.

محمدی ادامه داد: قرائت قرآن توسط 15 قاری برجسته بر اساس جدول زمانبندی شده هر روز چهار تلاوت قبل و بعد از نماز ظهر و عصر و مغرب و عشا و اجرای 15 تواشیح و مبتهلین در هر موکب صورت می گیرد.

دبیر شورای راهبری فعالیت های قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین با بیان اینکه جمع خوانی سوره فجر در روز 17 ماه صفر بعد از نماز ظهر و عصر توسط زائرین حضرت سید الشهدا برگزار می شود، افزود: مسابقه پیامکی کهف و الرقیم  و حفظ سوره فجر و اعلام برندگان در کانال تلگرامی که این در خصوص طراحی شده است از دیگر برنامه های قرآنی این شورا در مراسم اریعین می باشد.

وی تاکید کرد: حساب ۱۴۱۱۴ بانك تجارت به نام خيرين قرآني كشور، آماده دريافت نذورات قرآني مردم است و علاقه‌ مندان مي‌توانند با مراجعه به تمامي شعب بانك تجارت در سراسر كشور نذورات خود را به اين حساب واريز كنند./836/د102/ل

ارسال نظرات