۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۴۵۶۷۹۵
نماینده ولی فقیه در ایلام:

روحانیان یکی از اقشار تأثیرگذار برای مقابله با دشمن هستند

نماینده ولی فقیه در ایلام با بیان این که روحانیان در همه عرصه‌های انقلاب با روشنگری، نقش مهمی در آگاه سازی مردم داشتند، گفت: این قشر تأثیرگذار باید با شناسایی جریان‌‌های نفاق مردم و به ویژه جوانان را با حربه‌های دشمنان آگاه کنند.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام عصر امروز در دیدار جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، اظهار داشت: نقش تأثیرگذار روحانیان در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام بر کسی پوشیده نیست.

وی ادامه داد: روحانیان در همه عرصه‌های انقلاب با روشنگری نقش مهمی در آگاه سازی مردم داشتند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه روحانیان باید با درک شرایط حساس کنونی راه‌های نفوذ دشمن به داخل کشور را خنثی کنند، افزود: این قشر تأثیرگذار با شناسایی جریان‌‌های نفاق مردم و به ویژه جوانان را با حربه‌های دشمنان آگاه کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با حضور در گردهمایی تحلیلی تبلیغی روحانیان، ائمه جمعه و جماعات استان ایلام بر لزوم توجه هر چه بیشتر روحانیت در مبارزه با تفکرات دشمن تأکید و عنوان کرد: در برهه کنونی دشمن درصدد تغییر تفکرات انقلابی و ضربه‌زدن از داخل به جامعه است که باید این قشر تأثیرگذار با تبیین مبانی اصیل دین اسلام مردم را از حربه‌های دشمنان آگاه سازند.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی افزود: دشمن در این زمان بیشتر از دوره‌های قبل در فکر برنامه‌ریزی برای نفوذ در افکار افراد جامعه است که شایسته است روحانیان با روشنگری و بصیرت‌افزایی به مقابله با ترفندهای دشمنان بپردازند./879/203/ب2

ارسال نظرات