۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۴۵۶۷۳۲
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

فعالیت بیش از 45 مبلغ در مدارس استان لرستان

معاون فرهنگی حوزه های علمیه لرستان با اشاره به برگزاری طرح امین در مدارس آموزش و پرورش استان، گفت: این طرح با حضور و فعالیت 45 مبلغ در مدارس برگزار می شود.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت طلاب و مبلغان در مدارس آموزش و پرورش استان، بیان داشت: این مبلغان در قالب طرح امین در مدارس فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 45 مبلغ در مدارس استان مشغول فعالیت هستند، افزود: اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی دانش آموزان، برگزاری گفتمانهای دینی و مشاوره درسی و تحصیلی از جمله وظایف مبلغان اعزامی است.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که تعامل حوزه و آموزش و پرورش نقش بسزایی در حضور پررنگ مبلغان در مدارس دارد، عنوان داشت: حضور روحانیت در مدارس اقدامی مؤثر در بصیرت افزایی بین نسل جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به برنامه ریزی دشمن در جبهه جنگ نرم، اظهار داشت: فعالیت روحانیت و طلاب در مدارس عاملی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن است.

حجت الاسلام ولی پور برگزاری دوره های آموزشی در جهت ارتقای سطح علمی مبلغان اعزامی به مدارس را از اهداف مهم کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: کارگاه های توجیهی و آموزشی ویژه مبلغان، معاونان پرورشی و مدیران مدارس امین با همکاری حوزه و آموزش و پرورش برگزار می شود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان عنوان کرد: این دوره های آموزشی با هدف تقویت و توسعه کیفیت تهذیبی آموزشی در مدارس برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه دوره های آموزشی و توجیهی مبلغان و طلاب در مدارس خرم آباد، بروجرد و نورآباد برگزار شده است، افزود: این دوره ها در دیگر مدارس استان نیز برگزار می شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات