۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۵۳۷۳۶
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:

لزوم حذف موازی‌کاری در حوزه فعالیت‌های قرآنی

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام بر لزوم حذف موازی‌کاری در حوزه فعالیت‌های قرآنی در استان ایلام تاکید کرد.
قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، عظیم عیدی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار داشت: موسسات مختلف و اداراتی مانند اداره اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی ایلام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش ایلام، اداره کل ورزش و جوانان و ... در راستای فعالیت‌های قرآنی در تلاش هستند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: یکی از اهداف آزمون سراسری قرآن در استان ایلام ساماندهی و استانداردسازی فعالیت‌‌های قرآنی در استان ایلام است.

وی ادامه داد: از سال 86 منشور قرآنی کشور تصویب شده و به دنیال آن شورای هماهنگی گسترش فعالیت‌های قرآنی شکل گرفته است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورای هماهنگی گسترش فعالیت‌های قرآنی در کشور و مدیران کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورای هماهنگی گسترش فعالیت‌های قرآنی در استان ایلام فعالیت دارند.

این مسؤول اضافه کرد: افزون بر این، به منظور ساماندهی و جلوگیری از کارهای تکراری و موازی‌کاری شورای هماهنگی گسترش فعالیت‌های قرآنی استان ایلام تشکیل و فعال کرده‌ایم.

عیدی تصریح کرد: تاکنون 7 جلسه نیز از سوی شورای هماهنگی گسترش فعالیت‌های قرآنی در استان ایلام برپا شده است و سه کمیته تخصصی شامل کمیته آموزش عمومی با مسؤولیت مدیرکل آموزش و پرورش، کمیته تبلیغ و ترویج با مسؤولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته آموزش تخصصی و پژوهشی با مدیریت بزرگترین دانشگاه ایلام ایجاد شده است.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: تلاش می‌شود با تشکیل این کمیته‌ها از موازی‌کاری در حوزه فعالیت‌های قرآنی در استان ایلام جلوگیری به عمل آید.

وی ادامه داد: در صدد هستیم که فعالیت‌های قرآنی در استان ایلام افزایش یافته و در این راستا فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلفی تدوین و طراحی شده است./101/879/ب1

ارسال نظرات