۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۴۵۳۲۷۲
سردار کریمیان:

دشمنان هویت دینی ملت ایران را هدف قرار داده‌اند

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی گفت: ظهور اسلام ارتجاعی و نهادینه شدن روحیه اشرافی‌گری از جمله توطئه‌های دشمن برای تخریب باورهای دینی و هویت ملت ایران است.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در یادواره شهدای کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی، با بیان این‌که دشمنان با شکست در عرصه نظامی، رو به جنگ نرم و فرهنگی آورده‌اند، اظهار داشت: امروز در جنگ نرم هدف اصلی، مرزهای اعتقادی و هویت دینی ملت ایران است.

وی با بیان این‌که نهایت تلاش دشمنان مقابله با صدور آرمان‌های دینی و شیعی انقلاب اسلامی ایران به سراسر نقاط جهان است، خاطرنشان کرد: کارشناسان غربی به صراحت اعلام کرده‌اند؛ اگر آمریکا تا سال 2025 نتواند موانع پیش رو از جمله انقلاب اسلامی ایران را رفع کند، مقدمات فروپاشی امپراتوری غرب فراهم است.

سردار کریمیان با اشاره به این‌که تأسی از فرهنگ عاشورایی و مکتب حضرت سیدالشهدا(ع) در جامعه ایرانی را یکی از دلایل عمده پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: روحیه شهادت طلبی و پیروی از مکتب سیدالشهدا همواره یکی از عوامل برتر ساز و بازدارنده در مواجهه با متجاوزان بوده است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که پروژه نفوذ دشمنان امری مسلم و واضح است که هنوز عده‌ای آن را باور نکرده‌اند، افزود: بدخواهان نظام سعی در تخریب هویت ایرانی و ارزش های اصیل خانواده مسلمانان دارند، بر همین اساس هوشیاری همه جانبه از سوی تمام اقشار جامعه به منظور جلوگیری از بروز انحرافات دشمن پسند ضروری است.

وی ظهور اسلام ارتجاعی و نهادینه شدن روحیه اشرافی گری را دیگر حربه دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: اگر باور به مبارزه با این نفوذ دشمن را داریم، باید شعار اصلی انقلاب اسلامی را که همان بازتولید ارزش های اصیل دینی و تهذیب نفس و پایبندی به اصل عدالت است را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

سردار کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا را اصلی ترین وظیفه نسل امروز دانست و تصریح کرد: با توجه به تداوم بدخواهی جبهه استکبار علیه نظام و انقلاب ایران، چالش امروز امت اسلامی انقلابی بودن و انقلابی ماندن است و برگزاری یادواره های شهدا مانع فراموشی ارزش های اصیل دینی است.

فرمانده سپاه عاشورا مشارکت در جهاد فرهنگی و مبارزه با یزید زمان را رسالت امروز همگان عنوان کرد و افزود: در طول تاریخ اسلام همواره مخالف ظلم بوده و به مظلوم هم پیام می دهد که نباید در زیر بیرق ظلم زندگی کنی، این آموزه منحصر در زمان و مکان خاصی نیست و در هر حالت استوار است./935/202/ب2

 

ارسال نظرات