۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۴۵۲۹۵۵
کارشناس مسائل سیاسی:

وظیفه امروز ایستادگی در میدان جهاد کبیر است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که باید مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب در میدان جهاد کبیر ایستادگی کنیم و زیر بار ظلم و ستم زورگویان نرویم، گفت: از تهدید و تحریم دشمن نباید هراسید تا بتوانیم دشمن را در 2 جبهه جنگ سخت و نرم شکست دهیم.
جهاد کبیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، منوچهر جدیدی، کارشناس مسائل سیاسی، امشب در مراسم یادواره شهدای اطشاران اصفهان، گفت: در 8 سال دفاع مقدس بیش از 40 کشور دنیا با ما در جنگ بودند و نتوانستند حتی یک وجب از خاک ما را اشغال کنند و در نهایت هم خود متجاوزان مجبور شدند تا صلح کنند و طرف مقابل متجاوز و محکوم به پرداخت غرامت در سازمانهای بین المللی شد.

وی ادامه داد: به فرموده امام صادق(ع) ایرانیان از مهمترین زمینه سازان ظهور مهدی فاطمه(س) هستند و همین موضوع باعث شده تا مستکبران و ظالمان جهان که صهیونیستها و آمریکای جهانخوار هستند همواره در صدد دشمنی با ما باشند و به روشهای مختلف و با تمام قوای خود با ما وارد جنگ شوند.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: امروز استکبار جهانی همه اراذل و اوباش جهان را یکجا در سوریه جمع کرده است، هدف آنها اینست که هلال شیعی شامل ایران، سوریه و عراق را در اختیار بگیرند و متلاشی کنند، اما شیرمردان مدافع حرم ما این درس را از مولایشان امیرالمؤمنین(ع) آموخته اند که اگر دشمن را در آنسوی مرزها و در میدان جنگ زمینگیر نکنیم مجبوریم تا در خانه هایمان با او بجنگیم و وارد خانه ما خواهد شد.

جدیدی در ادامه بیان داشت: الحمدلله امروز در اصفهان برای رفتن رزمندگان به سوریه و جنگ با تروریستها مسابقه است و اشتیاق زیادی برای اعزام به سوریه در جوانان وجود دارد و این نشانه بصیرت و اعتقاد راسخ جوانان ما به اسلام و انقلاب اسلامی است و شهدای مدافع حرم در اصفهان کم نیستند، همگی آنها عاشق شهادت در راه حفظ حرم حضرت زینب(س) و حریم ولایت بودند.

وی اظهارداشت: رزمندگانی که امروز در سوریه و عراق می جنگند به معنای واقعی کلمه سربازان گمنام اسلام و انقلاب و از زمینه سازان ظهور آقا امام زمان(عج) هستند که در میدان رزم برای دشمنان قدرتنمایی می کنند که ما به شما اجازه نخواهیم داد حتی به مرزهای ایران اسلامی نگاه کنید.

کارشناس مسائل سیاسی  تصریح کرد: امروز وظیفه ما این است که قدردان رشادتهای رزمندگان و شهدا و خانواده های معظم آنان باشیم و مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب در میدان جهاد کبیر ایستادگی کنیم و زیر بار ظلم و ستم زورگویان نروند و از تهدید و تحریم دشمن نهراسند تا بتوانیم دشمن را در 2 جبهه جنگ سخت و نرم شکست دهیم. /869/پ202/ج1

ارسال نظرات