۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۴۵۲۲۴۵
با حضور بر مزار شهدای گمنام صحنه صورت گرفت؛

تجدید پیمان طلاب و روحانیان خواهر با آرمان های امام راحل و شهدا

طلاب و روحانیان خواهر حوزه علمیه شهرستان صحنه با حضور بر سر مزار شهدای گمنام با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.
حوزه علمیه صحنه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، طلاب و روحانیان حوزه خواهران شهرستان صحنه پیش از ظهر امروز با حضور در مزار شهدای این شهرستان با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.

خانم سعادت، مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه در جمع طلاب ابراز داشت: رخدادها و اتفاقات پیرامون هشت سال جنگ تحمیلی و عظمت دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، جنگ ایران و عراق با تحریک رییس جمهور وقت عراق از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر دست نشانده های استکبار جهانی علیه ایران در حالی صورت گرفت که انقلاب اسلامی نوپا بود و به تازگی شکل گرفته بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه خاطرنشان کرد: متأسفانه کشور ما از همان اوایل انقلاب دستخوش توطئه ها و فتنه دشمنان خارجی و داخلی بوده و هم اکنون نیز این توطئه ها ادامه دارد و همواره دشمنان در صدد از بین بردن جمهوری اسلامی و تحت سلطه قرار دادن کشور ایران هستند.

وی ادامه داد: یکی از بیرحمانه ترین تحریکها علیه جمهوری اسلامی، تحریک عراق به جهت تجاوز به کشورمان بود که برای کشور ما صدمات و خسارات بسیاری را در پی داشت که خوشبختانه و با لطف خداوند رحمان و دلاوری غیورمردان و غیور زنان ایرانی این حربه دشمنان نیز ناکام ماند.

این مسؤول بیان داشت: شیرمردان سرزمین ما قاطعانه در برابر بی رحمی های دشمن قد علم کرده و حتی ذره ای از خاک پاک ایران اسلامی را تسلیم دشمن دون مایه نکردند و با تقدیم جان عزیز خود و با گذشتن از خانه و خانواده درس عشق را که از سرور و سالارشان سیدالشهدا(ع) آموخته بودند بار دیگر به جهانیان دیکته کردند.

خانم سعادت یادآور شد: حوادث و رویدادهای پیرامون دفاع مقدس بسیار عظیم و گسترده است و مطالعه و تحقیق پیرامون آن بسیار خواندنی، لذت بخش و بعضأ غم انگیز و در نهایت مایه مباهات و افتخار است و بر هر ایرانی واجب است که در مورد دفاع مقدس و رشادت های جوانان و نوجوانان و زنان و مردان سرزمینمان بیاموزد و به فرزندان و نسل آینده کشور انتقال دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه تأکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب هشت سال دفاع مقدس ما صرفأ یک امتداد زمانی و یک برهه زمانی نیست بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج و مصرف کنند و بر روی آن سرمایه گذاری کنند.

وی در پایان گفت: وقایع بزرگ تاریخی و حوادث بزرگ ملی همچون جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بسیار سرنوشت ساز هستند، زیرا این پدیده ها تکرار نشدنی هستند بنابراین شناخت این وقایع برای نسل کنونی و نسلهای آینده بسیار حائز اهمیت است./857/203/ب2

ارسال نظرات