۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۴۴۷۱۶۶
استاندار خراسان رضوی:

استمرار همایش «جایزه جهانی گوهرشاد» سبب توسعه فرهنگ وقف می شود

استاندار خراسان رضوی گفت: برگزاری همایشهایی چون «جایزه جهانی گوهرشاد» به صورت مستمر موجب توسعه فرهنگ کمک رسانی و وقف در بین آحاد مردم به ویژه بانوان جامعه اسلامی می شود.
استاندار خراسان رضوی در رونمایی از تمبر جایزه جهانی گوهرشاد استاندار خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در حاشیه برگزاری اولین آیین اهدای جایزه جهانی گوهرشاد که در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، وجود مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) را گوهر بی بدیلی برای ایرانیان دانست و گفت: در کنار مضجع منور این خورشید ولایت واقفان و عالمانی وجود دارند که شناخت آنها می تواند منشاء خیر و برکت زیادی در جامعه باشد.

وی به اهمیت نقش بانوان در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: زن یکی از مهمترین ارکان خانواده است که می تواند با تربیت نسل مؤمن و صالح نقش سازنده ای در جامعه ایفا کند.

رشیدیان ادامه داد: بانوان ما همواره در مهمترین مسائل کشور همچون پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و زندگی اجتماعی نقش اساسی و کلیدی را ایفا می کنند.

وی برگزاری همایش جایزه بزرگ گوهرشاد را اقدامی ارزشمند و موثر دانست و گفت: آستان قدس رضوی با برگزاری این فعالیت فرهنگی نقش موثری در معرفی بانوان فرهیخته و اثرگذار در جامعه اسلامی دارد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه باید این همایش ها به صورت مداوم برگزار شود، ابراز کرد: برگزاری این همایش ها به صورت مستمر موجب توسعه فرهنگ کمک رسانی و وقف در بین آحاد مردم به ویژه بانوان جامعه اسلامی می شود./1308/102/ب2

ارسال نظرات