۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۴۶۶۷۸
امام جمعه گتوند:

دولت پیگیر مسأله اشتغال و رکود باشد

امام جمعه گتوند اشتغال و رکود را مهم ترین مسائل دامنگیر جامعه اسلامی برشمرد و پیگری آنها را از دولت خواستار شد.
رکود اقتصادي

 حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به مسؤولان و دولتمردان نظام اسلامی، گفت: دولتهای نظام اسلامی توفیقات زیادی در سایه فعالیتهای خود به دست آورده اند و دولت یازدهم نیز در راستای خدمت رسانی به جامعه اسلامی توفیقاتی به دست آورده است.

امام جمعه گتوند با اشاره به مذاکرات هسته ای و همت و پگیریهای خوب دولت یازدهم در این باره ابراز داشت: بدعهدی، پیمان شکنی و عدم همراهی کشورهای غربی سبب عدم نتیجه گیری مطلوب از برجام حاصل شد، چنان که در زمینه کنترل تورم نیز شاهد فعالیتهای مثبت دولت بودیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند با اشاره به اینکه اشتغال و رکود از مهم ترین مسائل دامنگیر جامعه اسلامی است، گفت: رهبر معظم انقلاب معیشت مردم را دغدغه اصلی نظام اسلامی می دانند و امیدوارم که دولت در سال پایانی عمر خود تلاش مضاعفی از خود نشان دهد و مسأله اشتغال و رکود و صنایع داخلی را پیگیری کند.

حجت الاسلام شاه آبادی ادامه داد: دولت باید در برابر فساد اداری و ولنگاری در حقوق های نامتعارف که اعتماد مردمی را دچار خدشه کرده است با جدیت وارد و برخورد قاطعی با دارندگان این حقوقها داشته باشد.

وی حفظ اقتدار و عزت نظام اسلامی در چارچوب معادلات سیاسی جهانی از سوی دولت را خواسته جامعه اسلامی دانست و عنوان کرد: دولت، دیپلماسی عزتمندانه همراه با تعامل جهانی و عدم ذلت پذیری و کوتاهی از ارزشها را پیگیر باشد و خود را با اقدام و عمل و نه فعالیتهای تبلیغاتی نشان دهد.

امام جمعه گتوند گفت: حاشیه هایی همچون برگزاری کنسرتها که در رده های دولتی مشاهده می شود زیبنده این دولت نیست و نباید با حاشیه سازی از خدمت رسانی به جامعه که موضوع اصلی است، کوتاه بیاید.

حجت الاسلام شاه آبادی دقت نظر همه افراد جامعه درباره عملکرد مسؤولان نظام اسلامی را ضروری برشمرد و افزود: شعار دولت کنونی استقبال از نقد و همراهی با منتقدان است اما نقدها به جای استقبال با ادبیات رکیک و سخیف مورد تمسخر قرار می گیرند و این رویه دولت نادرست است و باید نقدها به ویژه در زمینه های فرهنگی که روحانیت و ائمه جمعه دغدغه آن ها را دارند شنیده و مورد عمل قرار گیرند.

وی در پایان عنوان کرد: دولت نباید با انتقادهای سازنده برخوردی دور از شأن اسلامی و الهی و بدون سعه صدر داشته باشد و با عملکردشان، شعارهایشان را تحت شعاع قرار ندهند./302/9456/ب1

ارسال نظرات