۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۴۴۵۰۹۷

برگزاری فعالیت های همبستگی با اسیر بلال کاید در 7 شهر فرانسه

جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد که 7 شهر فرانسه میزبان فعالیت ها و برنامه هایی به نشانه همبستگی با اسیران فلسطینی خواهند بود.
بلال کاید

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد که 7 شهر فرانسه امروز شنبه میزبان فعالیت ها و برنامه هایی به نشانه همبستگی با اسیر بلال کاید و دیگر اسرای فلسطینی در زندان  های رژیم صهیونیستی خواهند بود.

این جبهه در بیانیه ای تصریح کر که فعالان فرانسوی و اروپایی، شماری از اقلیت عرب و فلسطینی مقیم فرانسه همراه با فعالان کمپین بین المللی همبستگی با جورج عبدالله مبارز لبنانی و شبکه حامی اسرا "صامدون" نیز در این برنامه ها مشارکت خواهند داشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این فعالیت ها به نشانه همبستگی با اسیر بلال کاید که از 66 روز پیش در اعتراض به بازداشت موقت خود دست به اعتصاب غذای نامحدود زده است، برگزار می شود.

در این بیانیه ذکر شده که این 7 شهر عبارتند از: پاریس، لیون، دویه، شالون سور ساون، بواتیه، بیزیه و متز.

گفتنی است، اسیر بلال کاید ساکن شهرک عصیره شمالی در شمال نابلس در نوامبر سال 2001 به خاطر عضویت در گردان های ابو  علی مصطفی و مشارکت در عملیات های ضد صهیونیستی اسیر شد.

وی یکی از رهبران جبهه خلق در زندان های صهیونیستی است و تاکنون به زندان های زیادی منتقل شده است و بارها در سلول انفرادی محبوس شده است./982/ب102/د

 

ارسال نظرات