۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۴۴۴۸۱۳
رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه:

فرهنگ ایثار و شهادت ضامن بقای انقلاب اسلامی است

سردار حق‌طلب با بیان این‌که آینده نظام اسلامی در گرو خط سرخ شهادت است، گفت: این انقلاب به برکت خون شهدا پیروز شده و تداوم نظام اسلامی نیز تنها با فرهنگ ایثار و شهادت محقق می شود.
سردار حق طلب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد حق طلب، رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در بازدید از گنجینه شهدای مراغه، اظهار داشت: آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو خط سرخ شهادت و آرمان های دفاع مقدس است.
وی با بیان این‌که راه و آرمان شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس هنوز ادامه دارد و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در دفاع از نظام اسلامی ایران به معنای حقیقی کلمه ولایت‌مداری را به نماش گذاشته اند، افزود: جوانان مؤمن و شهدای مدافع حرم با تأسی از آرمان های شهدا مسیر رستگاری را طی می کنند. 
رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه با بیان این‌که دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در عراق و سوریه پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: امروز نیز شهدای مدافع حرم با تأسی از این فرهنگ از خانواده خود دست می کشند و عاشقانه به سمت شهادت راهی می شوند.
حق طلب در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بهره‌مندی از ابزارهای هنری و خلاقانه، گفت: جمع‌آوری و تدوین خاطرات شفاهی رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و تبیین حقایق دوران هشت سال جنگ تحمیلی، نسل جوان را بصیر و ولایت‌مدار خواهد کرد.
وی ادامه داد: ارزش های دفاع مقدس به وسیله همین آثار و خاطرات شهدای دوران دفاع مقدس به جوانان انتقال می یابد و دفاع امروز جوانان از حرمین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سایه فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدسی است که از گذشته به جوانان انتقال یافته است.
رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه خطاب به جانبازان و خانواده های شهدا، خاطرنشان کرد: جانبازان جنگ تحمیلی، مبلغان انقلاب اسلامی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس هستند و استقبال جوانان امروز جامعه در دفاع از حرمین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گواهی عملکرد شایسته این عزیزان است.
حق‌طلب همچنین خواستار بهره‌مندی از خاطرات ایثارگران جبهه مقاومت اسلامی و نشان دادن مظلومیت مجاهدان جبهه مقابله با گروهک‌های تروریستی و تکفیری در عراق و سوریه شد و گفت: امروز مدافعان حرم صدها کیلومتر دورتر از مرزهای کشور در دفاع از انقلاب اسلامی ایران شبانه‌روز در حال مجاهدت و ایثار هستند./935/202/ب2

 

ارسال نظرات