۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۴۲۱۳۶
آیت الله صفایی بوشهری:

مسؤولان مطالبات ۶ ماه قبل درباره برجام را یک دور مطالعه کنند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه مسؤولان مطالبات شش ماه قبل درباره برجام را یک دور مطالعه کنند، گفت: به دولتمردان آمریکا نمی شود اطمینان کرد و برخی مسؤولان داخلی نباید نقض عهد و خیانتهای آمریکا را توجیه کنند.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه بوشهر با اشاره به ویژگی های سبک زندگی اسلامی گفت: یکی از ویژگی های سبک زندگی اسلامی اخلاق مداری، توکل گرایی و شناخت و منزلت خود در نزد اهل بیت علیه الاسلام و خداوند است.

 

امام جمعه بوشهر افزود: انسان مسلمان، انسان اخلاقی است، انسانی که با وجود آن همه احساس آرامش و با نبود آن  احساس کمبود می کنند.

 

خطیب نمازجمعه بوشهر با اشاره به بیانات اخیر رهبری تأکید کرد: استعمار از دو قرن پیش با مطالعه تصمیم به اختلاف افکنی در سرزمین های اسلامی گرفته است و در هر کشوری گروه های مذهبی درست کرده اند که مسلمانان به جان هم بیافتند و توان نیروهای اسلام ضعیف شود تا بتوانند منافع و سرمایه های کشورهای اسلامی را غارت کنند.

 

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: پیشرفت و توسعه کشور در همه ابعاد مشهود است اما دشمنان نگذاشته اند که آن رشد لازم را داشته باشیم و ما باید با مقابله با آمریکا این پیشرفت را تسریع کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: بهترین تبلیغ برای نظام اسلامی، تشکیل یک نظام و تمدن اسلامی است و جامعه جهانی تشنه عدالت و معنویت هستند، از این رو اگر ما تمدن اسلامی با شاخصه های مادی و معنوی ایجاد کنیم می توانیم برای  جهان یک الگوی مناسب باشیم.

 

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: اگر تکیه گاه ما جبهه استکبار باشد قطعا آنها ما را مدیریت می کنند و در بحث مذاکرات هسته ای، ایران فراتر از تعهدات خود اقدامات را انجام داد ولی کشورهای اروپایی هیچ کاری نکردند.

 

خطیب نمازجمعه بوشهر با بیان اینکه از برجام هیچ چیزی حاصل نشده تأکید کرد: زیرا طرف مقابل ما شیطان بزرگ است و به شیطان نمی شود اعتماد کرد، شش ماه گذشت خبری نشد و بعد از این هم خبری نمی شود و تنها راه پیشرف ما تکیه بر داخل و جهادی عمل کردن است.

 

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: بدترین تروریسم، تروریسم دولتی است که مصداق آن آمریکا و حامیان آنها هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه مسؤولان مطالبات شش ما قبل درباره برجام را یک دور مطالعه کنند گفت: به دولتمردان آمریکا نمی شود اطمینان کرد و برخی مسؤولان داخلی نباید نقض عهد و خیانت های آمریکا را توجیه کنند.

 

امام جمعه بوشهر افزود: دربرابر استکبار هر چقدر با اقتدار ورود کنیم آنها امتیاز بیشتری می دهند و آنها فقط یک جا قانع می شوند و آن هم تسلیم شدن ایران است که این را به گور می برند./201/846/ب1

ارسال نظرات