۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۴۳۶۶۹۸
امام جمعه نجف:

آزادی موصل پاسخی به جنایت داعش در بغداد خواهد بود

امام جمعه نجف اشرف انفجار الکراده را فاجعه توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: داعش با حمله‎های تروریستی نمی‎تواند ملت عراق را به زانو دربیاورد.
حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی، خطیب جمعه نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از موازین نیوز، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، خطیب جمعه نجف اشرف، در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینه فاطمه کبری برگزار شد، حمله تروریستی به منطقه الکراده بغداد پایتخت عراق را محکوم کرد و گفت: با آزادی موصل جواب جنایت داعش را در الکراده خواهیم داد.

 

وی انفجار الکراده را فاجعه توصیف کرد و افزود: چنین جنایت هایی نمی تواند ما را به زانو در بیاورد و هر قطره خونی که ریخته می‎شود برای ما عزیز است.

 

حجت الاسلام قبانچی انفجار بغداد را موجب سلب شادی عید سعید فطر از مردم عراق خواند و تصریح کرد: حمله‎های انتحاری و انفجارهای جریان‎های تروریستی موجب افزایش عزم و اراده ما برای حفظ اتحاد در برابر تروریست ها و تلاش برای آزادسازی موصل شده است.

 

وی به پیروزی‎های اخیر مردم عراق در زمینه نابودی و انهدام گروه تروریستی موسوم به «غزوه رمضان» اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای امنیتی توانستند در چند روز گذشته حمله اعضای داعش به کربلا و  امامزاده سید محمد سبع الدجیل(ع) در منطقه بلد را خنثی کنند.

 

خطیب جمعه نجف در پایان با اشاره به انفجارهای مکرر چند روز گذشته در عربستان خاطرنشان کرد: انفجارهای عربستان با هدف دور کردن اذهان جهانیان از فاجعه الکراده صورت گرفت./994/ب902/د

مترجم: عارف ابراهیمی

ارسال نظرات