۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۴۳۶۱۷۴
در کانون اسلامی انصار؛

همایش بانک و مجلس دهم برگزار شد

در نشستی تخصصی و با حضور فعالان بانکی به بررسی راه‌های مقابله فساد و نقش بانک‌ها در این راه پرداخته شد.
بانک و مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بانک و مجلس دهم شامگاه یکشنبه 13 تیر ماه با حضور علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم حکیم فعال دبیرکل مجمع اسلامی بانک‌ها، دکتر حسین عیوض‌لو  و حسن زارع محله از اعضای شورای نظارت مجمع اسلامی کارکنان بانکها و جمعی از مدیران و فعالان سیاسی و بانکی در کانون اسلامی انصار برگزار شد.

در بخش ابتدایی این نشست حسن زارع محله ضمن تمجید از توجه فعالان بانکی و سیاسی به موضوع همایش، گفت: متاسفانه در جریان فیش‌های نجومی هجمه‌های ناعادلانه‌ای به بدنه پاک‌دست بانک‌ها وارد شد.

وی افزود: امیدواریم با روشنگری‌هایی که صورت می‌گیرد، جایگاه شریف کارمندان بانک‌ها نیز که مورد هجمه‌های نا بجا قرار گرفته بود مورد بازسازی قرار بگیرد.

زارع محله در پایان، گفت: باید امروز به مواردی همچون؛ رعایت صحیح اصول حاکمیت شرکتی در بانک‌ها و مردمی کردن اقتصاد با حضور کارکنان و نمایندگان آنها در تنظیم قوانین مربوط به بانک‌ها توجه شود.

در ادامه این حسین عیوض‌لو، گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که جایگاه بانک‌ها مورد هجمه و تهمت قرار گرفته است. در حالی که این موارد بدون تحقیق صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: باید بین بانک‌های دولتی و خصوصی و آن‌هایی که کار خدماتی می‌کنند تمایز قائل شد، ضمن اینکه برخی از بانک‌ها تنها به جنبه کار بازرگانی و درآمدزایی توجه دارند.

گفتنی است، در بخش سخنران ویژه این مراسم علیرضا محجوب به سخنرانی پرداخت که می‌توانید مشروح آن را در سایت خبرگزاری رسا ملاحظه کنید.

لازم به ذکر است همایش بانک و مجلس دهم در روز دوم نیز ادامه خواهد یافت و برخی از فعالان سیاسی و اقتصادی در این همایش به ارائه دیدگاه خواهند پرداخت./202/856/ب1

ارسال نظرات