۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۳۶۱۰۱
امام جمعه موقت اهواز:

حزب الله الهام بخش گروه های مقاومت است

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به فلسفه وجودی حزب الله در حفظ تمامیت ارضی لبنان گفت: حزب الله الگو و الهام بخش گروه های مقاومت است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز و مسؤول بعثه مقام معظم رهبری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور گروه های تکفیری ـ تروریستی در منطقه و ایجاد ناامنی در برخی کشورهای اسلامی و حتی کشورهای اروپایی گفت: شکل گیری این گروه ها به واسطه آمریکا و رژیم اشغالگرقدس و در جهت ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی در منطقه است.

 

 

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری با بیان غیر قابل انکار بودن حمایت ها و نقشه های آمریکا و هزینه های مالی سعودی ها از گروه های تکفیری ـ تروریستی افزود: آمریکا پس از بیداری اسلامی و رویارویی با آن در منطقه، گروه های تکفیری ـ تروریستی را تأسیس کرد که متأسفانه این گروه ها از درون کشورهای اسلامی بیرون آمدند.

 

این مقام مسؤول با بیان اینکه در برابر رژیم اشغالگر قدس هیچکدام از کشورهای اسلامی ایستادگی و مقاومت نکردند، افزود: حزب الله لبنان و گروه های دیگری همچون حماس در برابر این رژیم ایستادگی کردند که نخستین رویارویی و شکست این رژیم در جنگ 33 روزه با پیروزی مقاومت در لبنان حاصل شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به اینکه رویارویی و حمله به حزب الله از سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشوهای مرتجئه منطقه است، تصریح کرد: رسالت حزب الله دفاع از تمامیت ارضی کشور لبنان و رویارویی با رژیم اشغالگر قدس بوده و اکنون نیز مقابله با گروه های تروریستی ـ تکفیری ناامن کننده لبنان، است.

 

امام جمعه موقت اهواز با ابراز تأسف از عدم حمایت و کارشکنی های داخل لبنان و کشورهای مرتجئه در قبال حزب الله اظهارداشت: حزب الله با قاطعیت برنامه های خود را پیش خواهد برد و الگوی مقاومت و الهام بخش گروه های مقاومت خواهد بود./9456/303/ب3

ارسال نظرات