۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۴۳۵۹۳۱
استاد حوزه و دانشگاه:

دولت به جای پرداخت حقوق های نجومی به فکر معیشت مردم باشد

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که دولت باید به جای پرداخت حقوق های میلیونی به دنبال معیشت مردم باشد، گفت: با محوریت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید جلوی این همه بریز و بپاش ها، قاچاق ها، اختلاس ها و واردات های بی رویه را بگیریم.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع مدیران دابودشت و دشت سر با بیان این که همدلی و همزبانی برکات ارزشمندی برای نظام اسلامی دارد، گفت: ضرورت دارد رهنمودهای مقام معظم رهبری را به نحو شایسته ای در جامعه عملیاتی کنیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: اگر هر کسی در این نظام یک قدم جلوتر از رهبری حرکت کند یا خدایی ناکرده با رهبری موضع بگیرد از صحنه سیاسیت جدا می شود و ما این را ثابت کردیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که دولت تدبیر و امید توانسته است خدماتی را نسبت به مردم صورت دهد، گفت: نیاز است نسبت به معیشت مردم دقت لازم را داشته باشیم و برای رفع مسائل و مشکلات موجود گام برداریم.

 

وی اظهارداشت: بیکاری و رکود از جمله مسائلی است که می طلبد برای رفع آن برنامه ریزی دقیق و شایسته ای از مجموعه دولتمردان صورت گیرد تا مشکلات مردم رفع شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: قوای سه گانه در راستای اقدام و عمل نسبت به فرامین مقام معظم رهبری گام بردارند و اهتمام شایسته  و جدی را در این مسیر داشته باشند.

 

وی افزود: چشم امید مردم به مدیران نظام است که باید از همه فرصت ها و ظرفیت ها در راستای خدمت شایسته، صادقانه و خالصانه به مردم بهره گیری کنند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر اظهار داشت: توسعه علم و فناوری به مدیریت مدیران ما بستگی دارد که اگر بیکاری داشته باشیم علمی وجود ندارد و زمینه علم مردگی می شود.

 

حجت الاسلام تقی زاده افزود: ضرورت دارد با وفاق و همدلی برای رفع مسائل و مشکلات موجود در کشور کوشا بوده و از ظرفیت های خود به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است استفاده کنیم.

 

وی با بیان این که باید برای رفع بیکاری چاره اندیشی درستی و برنامه ریزی دقیقی صورت گیرد، گفت: دیگر نباید شاهد بیکاری دکترها و مهندس های خود باشیم و این مردم همواره ثابت کردند اهل عمل هستند.

 

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: ضرورت دارد با استفاده از پتانسیل ها و نیروهای مجرب کشور در راستای توسعه عمران و آبادانی ایران اسلامی کوشا باشیم و رویکرد ما در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که دولت به جای پرداخت حقوق های میلیونی به دنبال معیشت مردم باشد، گفت: با محوریت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید جلوی این همه بریز و بپاش ها، قاچاق ها و اختلاس ها و واردات های بی رویه را گرفته و به جای این همه حقوق های میلیونی نجومی به دنبال معیشت مردم باشیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: مردم ما از رکود، بیکاری و تبعیض ناراحت هستند که عده ای از مردم با فقر دست و پنجه نرم می کنند که باید برای آنان اقدام و عمل شایسته ای در راستای رفع مسائل و مشکلات داشته باشیم.

 

وی با اشاره به این که مردم ما همواره در صحنه های مورد نیاز حضوری فعال و اثربخش دارند، گفت: در راهپیمایی روز جهانی قدس شاهد حضور پرشور و گسترده آحاد ملت ایران اسلامی بودیم که ارزشمند و گرانقدر است./1314/202/ب2

ارسال نظرات