۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۴۳۴۰۳۴
در مسجد مقدس جمکران؛

ضیافت نورانی «خادمان فرهنگ، پژوهش و هنر مهدوی» برپا شد

نشست ضیافت نورانی «خادمان فرهنگ، پژوهش و هنر مهدوی» با عنوان نگین فیروزه‏‌ای با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران، پژوهشگران هنرمندان و فعالان عرصه مهدویت در این مسجد مقدس برگزار شد.
نشست ضیافت نورانی(نگین فیروزه‌ای)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ضیافت نورانی خادمان فرهنگ، پژوهش و هنر مهدوی با عنوان نگین فیروزه‌ای، شب گذشته با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران، پژوهشگران، هنرمندان و فعالان عرصه مهدویت در پلاک 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

 

حجت الاسلام عباس ابراهیمی در ابتدای این مراسم اظهار داشت: ما در یک مبارزه و نبرد تمام عیار فرهنگی هستیم و متأسفانه از ظرفیت هنر آن‏‌چنان که باید استفاده نکرده‏‌ایم؛ باید تلاش کنیم که حوزه هنری تقویت شود تا بتوانیم از هجمه‏‌های دشمنان اسلام بکاهیم و با آن مقابله کنیم.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: مسؤولان و صاحب نظران و هر کس که رسانه‏‌ای را در اختیار دارد، باید به کارآمدی ابزار هنری یقین پیدا کند و با اقشاری که در این حوزه در حال فعالیت هستند، ارتباط عالمانه‏‌ای برقرار کند و از این ظرفیت کمال استفاده را داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: عزیزانی که امروز در محضر آنان هستیم، فرهیختگان عرصه علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری هستند که منشأ خدمات ارزشمندی در عرصه مهدویت بوده و صاحب اثر هستند که در پایان این نشست از برگزیدگان در این عرصه تقدیر به عمل می‏‌آید.

 

در ادامه برنامه ضیافت نورانی خادمان فرهنگ، پژوهش و هنر مهدوی، سید محمد جواد شرافت شاعر آیینی استان قم به شعر سرایی با موضوعات مهدویت، امام حسن مجتبی(ع) و آل سعود پرداخت؛ همچنین گروه همخوانی بین المللی معراج قم در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت.

 

گفتنی است که در نشست نگین فیروزه‏‌ای، از برگزیدگان عرصه مهدویت، سرکار خانم شکوریان، حجت‌الاسلام رضوی همدانی مسؤول مؤسسه فرهنگی نور ایمان، حجت السلام وطن‌خواه دبیر ستاد اجتماعات مردمی مهدوی، محمد حبیبی منصور کارگردان و مستندساز، حسن عنایتی پیشکسوت رسانه‏‌ای قم و کارگردان مستند ساحل بیکران (اولین مستند درباره جمکران) و حامد جعفری تهیه کننده پویا نمایی شاهزاده روم تقدیر به عمل آمد./840/پ203/ی

ارسال نظرات